Vandaag heeft er heel de ochtend en sowieso tot een uurtje 14:30 een GP geparkeerd gestaan in Eindhoven, ter hoogte van Willemstraat 18. Kenteken 96-TH-**, volgens mij met het GP1046 nummer erop. Is dat toevallig iemand van hier?
gr. Marss
GP Works 96-TH-**
- dinky-toy
- 4 op een rij!
Bericht
die gp zie ik bijna iedere dag op het wilhelminaplein. Stond eerst ook altijd een zwarte mini met een geblokt dak, dat kenteken begon ook met 96-TH maar dan NZ op het eind. Die bestuurster heb ik iig een flyer onder de ruitenwisser gedaan maar nog niks van gehoord.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was vandaag toevallig in het Eindhovense, maar er daar in een straal van nog geen 150 meter vijf mini's geparkeerd;
- GP works (willemstraat)
- De mijne (
) (gratis geparkeerd in het wijkje bij het betaald parkeerplaatsje kruising willemstraat-lodewijk Napoleonstraat)
- een PW R56 tegenover mij geparkeerd
- een zwarte R50 op het betaald parkeren parkeerplaatsje dat hierboven genoemd wordt
- tenslotte nog een belgische BRG aan de andere kant van bovenstaande kruising.
Als ik nou toch eens flyers had, hahahaha
marss
- De mijne (

- een zwarte R50 op het betaald parkeren parkeerplaatsje dat hierboven genoemd wordt
marss
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
haha
Greetz BigD
GEEN FLEYERS ??!!!marss schreef:Ik was vandaag toevallig in het Eindhovense, maar er daar in een straal van nog geen 150 meter vijf mini's geparkeerd;
- De mijne () (gratis geparkeerd in het wijkje bij het betaald parkeerplaatsje kruising willemstraat-lodewijk Napoleonstraat)
marss

Greetz BigD
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, sta daar nooit. Had een vergadering in de Willemstraat en wist A) dat die slecht te bereiken was en B) dat ik dan moest betalen. In de wijk naast de parkeerplaats waar jij stond, kun je gratis parkeren.
Jij draait rechts de parkeerplaats op en ik ben 25 meter verder gereden en stond links in een parkeervak.
marss
Jij draait rechts de parkeerplaats op en ik ben 25 meter verder gereden en stond links in een parkeervak.
marss
Onze sponsors