Italiaanse Mini
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Italiaanse Mini
Zat vanmiddag even bij vakzuid beetje bij te komen van Race 2 Raise komt er een Italiaanse Mini voorbij rijden. Het was me al opgevallen dat op de Mini United site vakzuid genoemd was als 1 van de hotspots.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
-
am
Bericht
Hier in Haarlem kwam ik vanavond een dikke S tegen van twee Albaanse mannen. Aangezien ze maar een kilometer of 20 uit de richting van Zandvoort waren en ze geen idee meer hadden waar ze waren heb ik ze maar even de juiste weg naar Zandvoort gewezen.
Die gasten hadden met losse letters over het hele achterraam Mini United verspreid. Leuk idee
Ow Des: Kwam vandaag vlakbij Rotterdam een blauwe 130i tegen met stickers van Race to raise, een bekende neem ik aan?
Die gasten hadden met losse letters over het hele achterraam Mini United verspreid. Leuk idee

Ow Des: Kwam vandaag vlakbij Rotterdam een blauwe 130i tegen met stickers van Race to raise, een bekende neem ik aan?
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yup, die 130i is echt rap, baalde er echt van dat hij me er zo makkelijk uitreed... Maar gelukkig verknalde hij het bij de tolpoort in Frankrijk dus toen kwam ik toch nog als eerste aan bij het checkpoint in Lilleamokjeeh schreef:Hier in Haarlem kwam ik vanavond een dikke S tegen van twee Albaanse mannen. Aangezien ze maar een kilometer of 20 uit de richting van Zandvoort waren en ze geen idee meer hadden waar ze waren heb ik ze maar even de juiste weg naar Zandvoort gewezen.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des