Joop Braakhekke heeft een S en nu een GP dus bevestigd weer dat niet alleen one en coopers voor vrouwen zijn!Coen schreef:Hij heeft een Cooper... Bevestigd toch maar weer dat een One en een Cooper voor vrouwen zijn
81-TH-SR --> Jamai
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Als jullie toch zo dom aan het lullen zijn; let dan eens op je spelling.. bevestig t. Afijn.
We maken met onze Mini een statement Ik vind het een beetje onzin-geklets om onze auto's vrouwenauto's te noemen. Een Mini is zeker geen veredelde boodschappenauto of zo, maar gewoon een (meer dan) volwaardige allroundauto met toevallig (hoewel, wel heel goed over nagedacht) uitstekende rijeigenschappen..
Het is jammer dat de Mini inmiddels ook door die akelige PC-Hooftyuppen is ontdekt. Die patjepeeërs, die eerder in een SUV(ferd) (en de meeste SUV's rijden voor geen meter) reden en daar ongenadig voor op hun kloten kregen, rijden nu helaas rond in een heel goede auto.
Maar die tijd is ook weer bijna voorbij, want straks zit iedereen in zo'n Fiat 500 (=opgeleukte Fiat Panda; dus je weet genoeg).
Ow ja, om over na te denken. Is een Hummer een homo-auto? (Gordon heeft er 1)
We maken met onze Mini een statement Ik vind het een beetje onzin-geklets om onze auto's vrouwenauto's te noemen. Een Mini is zeker geen veredelde boodschappenauto of zo, maar gewoon een (meer dan) volwaardige allroundauto met toevallig (hoewel, wel heel goed over nagedacht) uitstekende rijeigenschappen..
Het is jammer dat de Mini inmiddels ook door die akelige PC-Hooftyuppen is ontdekt. Die patjepeeërs, die eerder in een SUV(ferd) (en de meeste SUV's rijden voor geen meter) reden en daar ongenadig voor op hun kloten kregen, rijden nu helaas rond in een heel goede auto.
Maar die tijd is ook weer bijna voorbij, want straks zit iedereen in zo'n Fiat 500 (=opgeleukte Fiat Panda; dus je weet genoeg).
Ow ja, om over na te denken. Is een Hummer een homo-auto? (Gordon heeft er 1)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht

Komt dit je helder voor :
Over dom lullen gesprokenAls jullie toch zo dom aan het lullen zijn; let dan eens op je spelling.. bevestig t. Afijn.

Hoi allemaal,
Zijn er op dit forum ook meneren die van meneren houden en mevrouwen die van mevrouwen houden? Of meneren die zowel van mevrouwen als van meneren houden en mevrouwen die zowel van mevrouwen als van meneren houden?
Ik ben benieuwd.
Groetjes van Sicco.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het EK moet nog beginnen maar ik zeg: 1 - 0 Kwiebjekwiebje schreef:Over dom lullen gesprokenAls jullie toch zo dom aan het lullen zijn; let dan eens op je spelling.. bevestig t. Afijn.
Hoi allemaal,
Zijn er op dit forum ook meneren die van meneren houden en mevrouwen die van mevrouwen houden? Of meneren die zowel van mevrouwen als van meneren houden en mevrouwen die zowel van mevrouwen als van meneren houden?
Ik ben benieuwd.
Groetjes van Sicco.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
!
Priceless. 1 van de mooiste zinnen ooit gepostkwiebje schreef:Hoi allemaal,
Ik ben benieuwd.
Groetjes van Sicco.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat een vooroordelen hier.
Ha, ik ga weer in m'n mini rijden, tot later !!! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
mini7benno schreef:Het EK moet nog beginnen maar ik zeg: 1 - 0 Kwiebjekwiebje schreef:Over dom lullen gesprokenAls jullie toch zo dom aan het lullen zijn; let dan eens op je spelling.. bevestig t. Afijn.
Hoi allemaal,
Ik ben benieuwd.
Groetjes van Sicco.

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
weer even on Topic..... leuk een BN'er in een mini. Hij heeft een goede smaak!!!
ps. naar Les Miserables geweest. De lat in Nederland is echt hoger gelegd. Vaak op west end geweest.. maar dit is de eerste keer dat een nl musical hier qua kwaliteit in de buurt komt.
ps. naar Les Miserables geweest. De lat in Nederland is echt hoger gelegd. Vaak op west end geweest.. maar dit is de eerste keer dat een nl musical hier qua kwaliteit in de buurt komt.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Coen
- Be Mini
Bericht
Zou heel goed kunnen, ben er zelf niet geweest. Mijn broer woont naast het Luxor (daar is de foto ook uit genomen) Hans heeft hij daar ook al gespot met zijn Clubman.kstja0 schreef:weer even on Topic..... leuk een BN'er in een mini. Hij heeft een goede smaak!!!
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Onze sponsors