81-TH-SR --> Jamai

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2008, 20:55

Coen schreef:Hij heeft een Cooper... Bevestigd toch maar weer dat een One en een Cooper voor vrouwen zijn ;)
Joop Braakhekke heeft een S en nu een GP dus bevestigd weer dat niet alleen one en coopers voor vrouwen zijn!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

06 jun 2008, 21:01

Coen schreef:
BigD schreef:
Coen schreef:Hij heeft een Cooper... Bevestigd toch maar weer dat een One en een Cooper voor vrouwen zijn ;)
:s :p :s
Greetz BigD
:lol: 8)
:wink: :mrgreen:

maar blijft een feit. Chicks dig the mini 8)

Greetz BigD
Coen
Be Mini
Be Mini

06 jun 2008, 21:02

BigD schreef:
:wink: :mrgreen:

maar blijft een feit. Chicks dig the mini 8)

Greetz BigD
Of zoals iDarkDesign zegt: Het blijven vrouwen auto's :)
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
BigD

06 jun 2008, 21:03

Idd, klopt helemaal. Moeten we ook gewoon niet ontkennen :lol: gewoon er mee leren leven en moet zeggen heb er geen problemen mee dat het zo is :roll: :mrgreen:

Greetz BigD
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 jun 2008, 21:38

Als jullie toch zo dom aan het lullen zijn; let dan eens op je spelling.. bevestig t. Afijn.

We maken met onze Mini een statement Ik vind het een beetje onzin-geklets om onze auto's vrouwenauto's te noemen. Een Mini is zeker geen veredelde boodschappenauto of zo, maar gewoon een (meer dan) volwaardige allroundauto met toevallig (hoewel, wel heel goed over nagedacht) uitstekende rijeigenschappen..

Het is jammer dat de Mini inmiddels ook door die akelige PC-Hooftyuppen is ontdekt. Die patjepeeërs, die eerder in een SUV(ferd) (en de meeste SUV's rijden voor geen meter) reden en daar ongenadig voor op hun kloten kregen, rijden nu helaas rond in een heel goede auto.
Maar die tijd is ook weer bijna voorbij, want straks zit iedereen in zo'n Fiat 500 (=opgeleukte Fiat Panda; dus je weet genoeg).

Ow ja, om over na te denken. Is een Hummer een homo-auto? (Gordon heeft er 1)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
BigD

06 jun 2008, 22:48

ik weet zeker dat 9 op de 10 mini´s die je ziet rijden wordt bestuurd door een vrouw hoor ik weet niet :roll: maar niet dat het mij verder iets doet, maakt mij niet uit wie of wat er in rijdt, ik blijf toch wel genieten van mn kart 8)

Greetz BigD
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2008, 22:54

Als jullie toch zo dom aan het lullen zijn; let dan eens op je spelling.. bevestig t. Afijn.
Over dom lullen gesproken ;)

Komt dit je helder voor :
Hoi allemaal,

Zijn er op dit forum ook meneren die van meneren houden en mevrouwen die van mevrouwen houden? Of meneren die zowel van mevrouwen als van meneren houden en mevrouwen die zowel van mevrouwen als van meneren houden?

Ik ben benieuwd.

Groetjes van Sicco.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2008, 23:10

kwiebje schreef:

Hoi allemaal,

Zijn er op dit forum ook meneren die van meneren houden en mevrouwen die van mevrouwen houden? Of meneren die zowel van mevrouwen als van meneren houden en mevrouwen die zowel van mevrouwen als van meneren houden?

Ik ben benieuwd.

Groetjes van Sicco.
Het EK moet nog beginnen maar ik zeg: 1 - 0 Kwiebje
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2008, 01:37

kwiebje schreef:
Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd.

Groetjes van Sicco.
Priceless. 1 van de mooiste zinnen ooit gepost :mrgreen: !
Marcel Always Open
Cabrio-King

07 jun 2008, 09:05

Wat een vooroordelen hier. :shock: Ha, ik ga weer in m'n mini rijden, tot later !!! :ralley
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2008, 10:17

mini7benno schreef:
kwiebje schreef:

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd.

Groetjes van Sicco.
Het EK moet nog beginnen maar ik zeg: 1 - 0 Kwiebje
:lachuh
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 jun 2008, 11:33

weer even on Topic..... leuk een BN'er in een mini. Hij heeft een goede smaak!!!

ps. naar Les Miserables geweest. De lat in Nederland is echt hoger gelegd. Vaak op west end geweest.. maar dit is de eerste keer dat een nl musical hier qua kwaliteit in de buurt komt.
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
Coen
Be Mini
Be Mini

07 jun 2008, 17:12

kstja0 schreef:weer even on Topic..... leuk een BN'er in een mini. Hij heeft een goede smaak!!!

ps. naar Les Miserables geweest. De lat in Nederland is echt hoger gelegd. Vaak op west end geweest.. maar dit is de eerste keer dat een nl musical hier qua kwaliteit in de buurt komt.
Zou heel goed kunnen, ben er zelf niet geweest. Mijn broer woont naast het Luxor (daar is de foto ook uit genomen) Hans heeft hij daar ook al gespot met zijn Clubman.
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Walter_R
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

06 jul 2008, 11:36

Tja wat een vooroordelen. Zit gelijk in een identiteits crisis :s ben geen vrouw, ben geen Homo/Gay en vind Musicals wel leuk. Kan ik nu nog wel Mini gaan rijden, PPPPfffff. :roll:
Yvon
Wingman
Contacteer:

06 jul 2008, 13:06

Ach, wij gaan 16 juli naar Evita :)

Leven en laten leven :)
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”