Electric Blue MINI gespot op A59 met KLPD-volvo voor zich!

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
smousje
Be Mini
Be Mini

Electric Blue MINI gespot op A59 met KLPD-volvo voor zich!

30 aug 2008, 01:31

Haha Tja, daar stond daneen electric blue scheurijzer langs de kant van de snelweg op de A59!

WIE o WIE was het!!?? ;););)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

30 aug 2008, 08:54

Ik denk dak het wel weet. :mrgreen:

Gelukkig viel het nog wel mee, maar je had zwaar het haasje kunnen zijn Basje! :wink:
Ossie
The Calendar Guy

30 aug 2008, 09:57

Ohh..die zie we vanzelf wel bij 'wegmisbruikers' voorbij komen. :mrgreen: :lol:
smousje
Be Mini
Be Mini

30 aug 2008, 10:39

oops, eigenlijk 3 maanden rijbewijs kwijt :shock:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2008, 11:14

ach ja, kleinigheidjes blijf je houden he ;) Die politie-agenten van tegenwoordig kunnen ook niks meer velen :D

Wel ben ik door het spreekwoordelijke oog van de naald gekropen......soms een beetje mazzel hebben.... :roll:

en dat allemaal voor een goed geprijsde laptop voor iemand anders.....
iDarkDesign
Transformer

30 aug 2008, 15:27

Ik ken het gevoel. Ik ben vorige week ook door zo'n witte jakker aan de kant gezet. Omdat ik te dicht op mijn voorligger zat.... met 80... waar je 100 mag... waar dus 'file' stond... En ik moest er af... maar goed, na aangehouden te worden begon die vent direct met zijn collega te overleggen: Police sticker, blauwe lampjes voor, illegale vleugel, wielen voor steken wel erg veel uit... Uiteindelijk na 10 minuten aanzien hoe die gasten aan het bakkelijen waren maar eens gevraagd of er nog wat ging gebeuren. Jawel Procesje voor bumperkleven. De rest wisten ze niet zeker!

Tevens geradard met 44 te hard :s Die klote Zeeweg te bloemendaal ook altijd!!

iDD...... het hoort erbij Bas!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2008, 17:50

I know, heb al eerder een bekeuring gehad van 144 euro dus......ik ken het gevoel.
Maja..sportief rijden is sportief betalen :)

Weet je hoe hard je gereden hebt zegt ie: Ik zo; nee, heb niet op me teller gekeken. Was op de weg aan het letten. Daarna zegt die politie-agent van ja, je krijgt twee bekeuringen (meerdere malen zelfs). Ik dacht naja als dat alles is. Eentje voor 25 km te hard rijden en eentje voor bumperkleven. Ik dacht nou, dat is niet echt lang geweest. Maargoed, zo iemand tegen spreken heeft ook geen zin. Maargoed, hij ging in die woutenwagen zijn bonnetje uitschrijven komt ie terug gaat ie in de deuropening zitten. Zegt ie ineens; ik heb even overleg gehad met mijn collega en als we beide bonnen uitschrijven dan ben je 3 maanden je rijbewijs kwijt. Ik zo; Ja, dat kan echt niet hoor... Toen verschoot ik echt wel eventjes....
Je hebt het zelf gedaan hoor. Dat weet ik, maar het kan echt niet. Zegt ie ineens, ja het is ook te kort geweest voor een goede meting dus die schrijven we niet....ik dacht pffiieeew. Maar veel van mijn collega´s schrijven ze wel.

Luister eens Bas zegt ie; toen dacht ik; je moet niet te persoonlijk worden vriend haha. Je hebt het allemaal aan jezelf te danken maar je krijgt wel een bon voor 25 km te hard na correctie. Ik zo en hoeveel kost da dan?
136 euro. Naja, als dat alles is.....

Voortaan toch nog maar beter opletten en wat meer afstand bewaren :D
Weer een ervaring rijker. En ondanks dit alles toch nog 1 minuut voor 21.00 bij de mediamarkt gekomen.
Laatst gewijzigd door kwiebje op 30 aug 2008, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2008, 17:56

Wat is dat nou voor zever? Dat ze met twee dezelfde boete gaan uitschrijven? Kunnen ze toch niet?

Laatste echt bon dat ik heb gehad was ook voor snelheid. Was leuk aan het gaan, onderweg van Metropolis Antwerpen naar rondpunt Wommelgem. Dus Ring op, viaduct langs en dan E34 op. Zijn leuke high-speed-bochtjes. Had wel niet erg in de mot dat er twee motards achter me aanzaten.

Ze hebben me beboet voor 150/u (30 te hard dus) en heb daar 105 euro voor moeten betalen. Ondertussen wel ff geleden, want was nog met de Dooper :D

Opmerking van de avond:
"Zolder ligt ginder *agent wijst voor hem* en Francorchamps daar *wijst zo goed als achter zich*. Ga u daar uitleven."
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2008, 18:01

Wat is dat nou voor zever? Dat ze met twee dezelfde boete gaan uitschrijven? Kunnen ze toch niet?
Nee, dat klopt. Maar zou er aanvankelijk eerst eentje voor de snelheid en voor het bumperkleven krijgen. Later is er eentje ingetrokken gelukkig.
Coen
Be Mini
Be Mini

31 aug 2008, 12:31

quattro gmbh schreef:Rijbewijs innemen voor 25 te hard en wat bumperkleven?

Worden steeds grappiger die agenten :roll:
Dan heb je denk ik ook wel meer op je kerfstok... Boetes boven de 30km/h worden bijvoorbeeld geregistreerd.
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 aug 2008, 16:29

Nee hoor, bumperkleven en 25 km te hard met beide een goede meting is al genoeg om je rijbewijs in te vorderen. Daar hoef je verder geen gekke dingen voor gedaan te hebben ;)

En anders hangen ze er gewoon een artikel 5 aan. :roll:
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2008, 09:55

Artikel 5.....zucht....
Daar is n maatje van mij dus voor aan de kant gezet....
en hoppa 3 maanden zn rijbewijs kwijt...

we reden bij mij thuis weg....en dan kom je als je de wijk uit rijd bij een vrij grote weg (50)
Njaa....hij had de megane rs net....en ding was net terug na gekieteld te zijn....dus....ff gas dr op
laat het een keer max 300m zijn....vol dr op dus....

wat zegt meneer de politie agent....
ja....je reed wel 140-150....
ik dacht bij mezelf....goh....dan is het wel een heel rap beestje geworden :P
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 sep 2008, 10:26

Wat is artikel 5? :d
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 sep 2008, 10:31

Art. 5. WvW

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Terug naar “MINI Spotting”