hoihoi
in tilburg zie je meer dan genoeg mini's rijden..alleen kan er nog geen handje vanaf...
wij zwaaien wel maar niks terug..
gisteren nog een zwarte coopers.ik zwaaide..maarkon er nog net vanaf om een paar vingers omhoog te steken..
poepoe nounou
kan er vanaf hoor
kom op tilburgers zwaaaaaien
groetjes
piedro
In Tilburg genoeg gespot
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nee de poll is gewoon voor iedereen...
ik blijf t proberen....
wat wel jammer is als ik pino mee mag nemen ...dan zie ik bijna nooit mini's..ben ik met de tijdelijk ax(16jaar oud)kom ik legio mini's tegen....
viel me wel op inderdaad dat belgen makkelijker zwaaien...
bij classic is het de normaalste zaak van de wereld.
denk ook dat er veel mensen een mini als lease auto nemen omdat ze hem wel grappig vinden of zo en er voor de rest helemaal niks mee hebben ...niet zoals wij..
groetjes
pjé(eat)
ik blijf t proberen....
wat wel jammer is als ik pino mee mag nemen ...dan zie ik bijna nooit mini's..ben ik met de tijdelijk ax(16jaar oud)kom ik legio mini's tegen....
viel me wel op inderdaad dat belgen makkelijker zwaaien...
bij classic is het de normaalste zaak van de wereld.
denk ook dat er veel mensen een mini als lease auto nemen omdat ze hem wel grappig vinden of zo en er voor de rest helemaal niks mee hebben ...niet zoals wij..
groetjes
pjé(eat)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Als ik ga zwaaien naar alle MINI's hier in Amsterdam dan ben ik net de paus. Daar komt geen einde aan.
iDD.... zwaai wel terug
iDD.... zwaai wel terug
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
nou dinky-toy dat zou best eens kunnen..maar dan is het danielle.
daan werkt op de bredaseweg en draaid altijd bij de ggd de weg in naar haar werk en als ze naar huis rijd dan komt ze weer vanaf de bredaseweg de ringbaan west op
dus behalve woensdag kun je dr elke dag tegen komen.
dus zie je onze gele pino lekker uitbundig zwaaien hahahahaha
en ik werk in oisterwijk en heb vaak de mini op woensdag mee naar de laarakkerweg
groetjes
pjé(eat)
nou dinky-toy dat zou best eens kunnen..maar dan is het danielle.
daan werkt op de bredaseweg en draaid altijd bij de ggd de weg in naar haar werk en als ze naar huis rijd dan komt ze weer vanaf de bredaseweg de ringbaan west op
dus behalve woensdag kun je dr elke dag tegen komen.
dus zie je onze gele pino lekker uitbundig zwaaien hahahahaha
en ik werk in oisterwijk en heb vaak de mini op woensdag mee naar de laarakkerweg
groetjes
pjé(eat)
- Schuits
- Leerling Mini lid
Bericht
moet zeggen ..ik rij ieder dag van utrecht naar den haag...en ik kom genoeg MINIs tegen...nog NOOIT iemand zien zwaaien
Dan moet ik toegeven dat ik dan ook niet ga zwaaien
... ik probeer eerst altijd oog kontakt te krijgen
of in iedergeval dat zij mijn richting kijken
...dat lukt al niet
Zal wel zijn omdat zij zo intensief bezig zijn met rijden

Dan moet ik toegeven dat ik dan ook niet ga zwaaien

Zal wel zijn omdat zij zo intensief bezig zijn met rijden

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
ik rij veel te hard om te zwaaien. Die enkele keer dat er naast me bij het verkeerslicht een MINI staat groet ik die bij oogcontact en dat zijn meestal subtiele knikjes of een duim, niets extravagants. En op snelwegen etc zwaai ik niet want men kijkt je niet eens aan. Ik kom dagelijks in ieder geval meer dan 5 rijdende MINI's tegen, mede omdat het bij mijn werk bezaaid is met MINI's (bij BMW NL) maar zelden maakt men nog oogcontact. Knipperen met grootlicht is uit den boze, laatste keer dat ik dit deed naar een Cooper S begon deze mij te achtervolgen, kleven en stapte zelfs uit om verhaal te halen.
Wel wil men altijd laten zien dat hun One / Cooper / S sneller is dan de mijne of willen ze altijd spelen. Als het een Golf was zou ik het begrijpen maar tegen mede MINI rijders hoef ik toch niets te bewijzen? De cult verwaterd exponentieel, gelukkig niet hier op het forum!
Wel wil men altijd laten zien dat hun One / Cooper / S sneller is dan de mijne of willen ze altijd spelen. Als het een Golf was zou ik het begrijpen maar tegen mede MINI rijders hoef ik toch niets te bewijzen? De cult verwaterd exponentieel, gelukkig niet hier op het forum!
Onze sponsors