Vanaf Den Haag centrum tot afslag Zoetermeer/Pijnacker even gezellig met elkaar opgereden.
Silver Cooper Cabrio Zwart dak; **-SB-**, zwarte bonnetstripes, kentekenplaathouder: zilveren letters Auto Moss BMW Alpina
A12 Den Haag afsl. Pijnacker/Z'meer Zilver Cooper Cabrio
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
A12 Den Haag afsl. Pijnacker/Z'meer Zilver Cooper Cabrio
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Donny
- Leerling Mini lid
Bericht
Arjan, leuk je gezien te hebben. Hebben de mini vlak voor onze vakantie aangekocht en hierdoor er nog niet veel mee gereden. Wij zelf vinden de mini waanzinnig.
Zat het forum door te lezen en zag hierdoor je bericht. Door drukte me nu pas aangemeld bij de club. Zal later nog een foto posten als het me lukt.
Zat het forum door te lezen en zag hierdoor je bericht. Door drukte me nu pas aangemeld bij de club. Zal later nog een foto posten als het me lukt.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Veel plezier hier en wellicht tot in Den Haag (komen we toch geregeld)

Welkom bij de club. Je dacht natuurlijk ook wie zijn die maloten die naar ons zwaaien

Veel plezier hier en wellicht tot in Den Haag (komen we toch geregeld)

Bericht
Ha Welkom Donny,
Heb in Den Haag centrum nog wel even het gas goed moeten indrukken om bij jullie in de buurt te komen toen ik jullie eenmaal in het vizier had
(ik mocht eindelijk eens van Sleefje in de MINI rijden)
Veel plezier hier op het forum en we zien jullie graag eens op een meeting.
23 september aanstaande vieren we met z'n allen het 1-jarig bestaan van dit forum. Lekker onbeperkt eten en drinken bij een Mongools restaurant in Eindhoven, voor weinig.
Zie het topic Events voor meer informatie.
Zou erg leuk zijn om jullie daar nog eens te zien.
Tot spots maar weer!!

Heb in Den Haag centrum nog wel even het gas goed moeten indrukken om bij jullie in de buurt te komen toen ik jullie eenmaal in het vizier had

(ik mocht eindelijk eens van Sleefje in de MINI rijden)

Veel plezier hier op het forum en we zien jullie graag eens op een meeting.
23 september aanstaande vieren we met z'n allen het 1-jarig bestaan van dit forum. Lekker onbeperkt eten en drinken bij een Mongools restaurant in Eindhoven, voor weinig.
Zie het topic Events voor meer informatie.
Zou erg leuk zijn om jullie daar nog eens te zien.
Tot spots maar weer!!

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors