Mini hoofdstad van Nederland
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Mini hoofdstad van Nederland
Gisteren (en mrgen ook) weer een dagje in Amstelveen gewerkt. Volgens mij is dit de Mini hoofdstad van Nederland. Ik geloof dat ik in een ritje van 15 minuten van Amstelveen naar Amsterdam wel 9 mini's ben tegen gekomen. Het toaal van gisteren staat volgens mij op 19 mini's (tot aan Hilversum) Zwart, Pure Silver met zwart dak en met wit dak, een rooie, nog een rooie met reclame en nog een zwarte op het parkeerterein van Canon, een clubman een cabrio, het hield niet op. Wat ik wel jammer vond is dat een pure silver Mini Cooper die achter mij stond bij het verkeerslicht een sigaret moest opsteken en de verpaking van een nieuw pakje sigaretten zo uit het raam kieperde.
Dat kan natuurlijk nooit iemand van hier zijn. Reed helaas zelf de hele dag rond in m'n Passat met clubsticker.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou je je daar niet snel een 13 in een dozijn auto voelen rijden?
neeeeeehhhh dat kan niet met een MINI
zelfs met zoveel MINI's op een hoop is het nog steeds geweldig

neeeeeehhhh dat kan niet met een MINI

zelfs met zoveel MINI's op een hoop is het nog steeds geweldig

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ook van die dagen... De ene keer kom ik bij m'n woon-werkverkeer (Rotterdam-Zoetermeer en terug) geen enkele Mini tegen, de andere keer heb ik opeens 4 Mini's om me heen in de rij voor de stoplichten. En er zijn er maar weinig die zwaaien...
Ook een MINI walhalla: Bergen NH, maar dat is bijna alleen maar niet-zwaaiende-koude-kak.

Ook een MINI walhalla: Bergen NH, maar dat is bijna alleen maar niet-zwaaiende-koude-kak.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is hier in Amstelveen idd niet normaal meer hoeveel MINI's er rondrijden. Meeste vrouwen en ongemod. Ondanks dat het er hier van stikt, krijg ik toch constant opgestoken duimen en waar ik ze ook parkeer, overal wordt ik aangesproken (vooral met de Clubman). Het leuke is dat de mensen die me aanspreken van jong tot oud zijn, man/vrouw, maakt allemaal niks. Iedereen vind ze te gek!
Ik geloof dat Van Poelgeest in Amstelveen ook jaarlijks in verhouding de meeste MINI's verkoopt.
Dus ik denk dat Amstelveen zeker een goede kans maakt voor wat betreft MINI Hoofdstad van Nederland. Ik wil wel de burgermeester zijn
Ik geloof dat Van Poelgeest in Amstelveen ook jaarlijks in verhouding de meeste MINI's verkoopt.

Dus ik denk dat Amstelveen zeker een goede kans maakt voor wat betreft MINI Hoofdstad van Nederland. Ik wil wel de burgermeester zijn

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Raymondwsp
- Leerling Mini lid
Bericht
Ook ik ben iemand die vaak in Amstelveen en omgeving te vinden is. Dagelijks in het woon werk verkeer tussen Weesp en Schiphol. Het begint al bij ons op de provinciale weg richting de oprit van de A9. Elke dag kom ik dezelfde zwarte cooper daar tegen en vaak ook nog een clubman. Op de A9 zelf rond Amstelveen natuurlijk is het dan ook wel weer snel raak!
Onze sponsors