Stond ik vanmorgen op de bus te wachten bij houtwijkerveld aan de kruisweg, komt daar opeens een dikke BRG met wit dakje, verlaging en angel eyes voorbij rijden.... hij had een clubsticker op het achterraam, maar helaas net geen foto kunnen maken... maar het kenteken was ..-JDZ-4
wie o wie was het? kon zo snel even in de parking geen gelijke vinden...
Een BRG met sticker gespot in Hoofddorp!
- Cooper Daan
- Nieuwsgierig
Bericht
C'est Moi
Volgens mij zag ik gisteren Yorick met zijn GP weer op de Kruisweg bij het ziekenhuis rijden

Volgens mij zag ik gisteren Yorick met zijn GP weer op de Kruisweg bij het ziekenhuis rijden

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha oke dan
wat een dikke wagen heb je man!! zag er echt super mooi uit... lekker geluidje ook
ik heb inderdaad af en toe wel eens een GP zien rijden, maar dat was in de tijd dat ik nog geen lid was van de club.. nooit echt bijzonder opgelet dus..

wat een dikke wagen heb je man!! zag er echt super mooi uit... lekker geluidje ook

ik heb inderdaad af en toe wel eens een GP zien rijden, maar dat was in de tijd dat ik nog geen lid was van de club.. nooit echt bijzonder opgelet dus..

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Cooper Daan
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik zie nu in je profiel dat de mini er nog niet is ...
Je zal me dan nog wel vaker voorbij zien gaan komen.

Je zal me dan nog wel vaker voorbij zien gaan komen.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja dat klopt...
maar helaas, ook als hij er is zal ik waarschijnlijk nog met de bus moeten, aangezien hij van me moeder word...
ik zal er alleen in de weekeinden af en toe eens mee mogen rijden, of als ik hem echt nodig heeft, en me moeder niet...
maar zie wel hoe dat loopt...
voorlopig maak ik nu ook nog regelmatig gebruik van haar huidige auto.. 
maar lijkt me leuk om je vaker te spotten, dan heb ik tenminste wat naar te kijken als ik op de bus sta te wachten.. haha
je wagen valt echt op namelijk tussen al die burger bakken..
maar helaas, ook als hij er is zal ik waarschijnlijk nog met de bus moeten, aangezien hij van me moeder word...

maar lijkt me leuk om je vaker te spotten, dan heb ik tenminste wat naar te kijken als ik op de bus sta te wachten.. haha
je wagen valt echt op namelijk tussen al die burger bakken..

- patrick1976
- Mod virus alert!
Bericht
Hehehe, De GP heb ik ook al een keer of 4 gespot laatste maand. Tijd voor een hoofddorp meet. Oh ja, die organiseer ik zelf!
De Amsterdamse tunnelcruise die bij de Mac H'dorp start. Als de mini van je moeder er niet is, kan je gewoon meerijden met mij als je wilt, kan je ook nog even switchen met wat andere mini's!
De Amsterdamse tunnelcruise die bij de Mac H'dorp start. Als de mini van je moeder er niet is, kan je gewoon meerijden met mij als je wilt, kan je ook nog even switchen met wat andere mini's!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja lijkt me vet!!
als onze mini er is, en wij kunnnen, dan zijn we zeker weten van de partij!!
en als onze mini er nog niet is, en ik kan, dan lijkt het me super vet om met je mee te rijden
als onze mini er is, en wij kunnnen, dan zijn we zeker weten van de partij!!

en als onze mini er nog niet is, en ik kan, dan lijkt het me super vet om met je mee te rijden

Onze sponsors