's ochtends gespot, 's middags gespot.

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Marcel Always Open
Cabrio-King

's ochtends gespot, 's middags gespot.

30 mar 2011, 21:33

Vanochtend om half negen , op weg naar het werk, een zwarte cooper in m'n spiegels ; Cannuccia ! En ze deed snel het panoramadak open :-) Was weer even leuk... (was helaas geen mogelijkheid om even te babbelen bij het stoplicht vanwege ander verkeer!) Wanneer doe je weer je achterbumperstukjes erop, Rianne?

Vanavond rond zeven uur (terug naar huis) bij Leidschendam/Leidschenhage nog een hele mooie (gloednieuwe) R57 cabrio in de kleur white silver, met zilveren bonnetstripes. Wat een fantastische combinatie : zilver op wit-zilver !
En ook deze heer deed snel z'n dakkie open toen hij naast me stond :lol:
Volgens mij was die witzilveren cabrio zeer nieuw. (denk een facelift R57). Ik vond het ook erg leuk om white silver weer terug te zien op een cabrio ; tenslotte werd de kleur daarop geïntroduceerd in het verleten (maar dat sloeg helaas niet aan qua verkopen).

:zwaai
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 mar 2011, 11:56

Hé Marcel,

Je was vroeg voor jou doen gisterochtend!
Ik doe meestal wel ergens onderweg m'n dakje open 's ochtends, maar toen ik jou voorbij zag rijden bij de rotonde, moest ik 'm zeker open doen: "Rianne Always Open" Nou vanmorgen niet hoor met die regen! :?

Volgens mij had ik Adriaan nog gespot op de terugweg. Ik reed om 18:10 onder het viaduct over de N471 door en zag nog net een wit MINI dak boven de betonnen afscheiding uit. Kon helaas niet meer zien of er een dikke spoiler aan het dak vast zat... :mrgreen:

Terug naar “MINI Spotting”