In de ochtend op de a12 mooie rode verlaagde r56 cooper met jcw bodykit en witte viper strepen en nurburgring sticker we hebben nog even achter elkaar aangereden totdat jij de afslag moest hebben
Verder mooie grijze r53 cooper s met clubsticker in amersfoort bij imtech. Wellicht heb je mij ook wel zien staan groene r56 cooper d met jcw kit voor de deur op een bezoekersplaats.
Afgelopen donderdag 2 spots
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
die heeft een CR R56 met wit dak en met witte strepen op de motorkap en rode op het dak.
Ook een ringsticker als ik het me niet vergis
dikke ride
Re: Afgelopen donderdag 2 spots
Dat zou zomaar Sandervw kunnen zijn geweest!tychopaat schreef:In de ochtend op de a12 mooie rode verlaagde r56 cooper met jcw bodykit en witte viper strepen en nurburgring sticker we hebben nog even achter elkaar aangereden totdat jij de afslag moest hebben
die heeft een CR R56 met wit dak en met witte strepen op de motorkap en rode op het dak.
Ook een ringsticker als ik het me niet vergis

dikke ride

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Mijn auto heeft geen motorische aanpassingen. En qua snelheid heb ik wel boven de rijbewijs-kwijt-grens gezeten.. Maar doorrijden is inderdaad fijn.tychopaat schreef:heb je verder nog wat aan de motor gedaan? want mijn D die was toch duidelijk langzamer dan die van jou.....
Viel toch wel mee met de snelheid gewoon lekkere cruise snelheid voor de ochtendspits
Onze sponsors