Iemand van hier?
zo rond de spits? kan goed, steek altijd door van oranjesingel naar prins bernhardstraat en dan richting heyendaal.. niet gezien helaas!Raymond schreef:Kwam of Sander of Shag nog tegen bij de Fransestraat.. Knipperde nog met de lampjes. Stond achter je en jij sloeg af naar links richting K.K
nee, klopt idd. Was iemand anders. Het was rond kwart over zes à half zeven en kenteken was anders . Iets van 97-**-** of 79-**-** . Wel met clubsticker, dus zo lastig kan het niet zijn.Shag schreef:zo rond de spits? kan goed, steek altijd door van oranjesingel naar prins bernhardstraat en dan richting heyendaal.. niet gezien helaas!Raymond schreef:Kwam of Sander of Shag nog tegen bij de Fransestraat.. Knipperde nog met de lampjes. Stond achter je en jij sloeg af naar links richting K.K
denk dat je het kenteken: 76-LH-GN hebt gezienRaymond schreef:nee, klopt idd. Was iemand anders. Het was rond kwart over zes à half zeven en kenteken was anders . Iets van 97-**-** of 79-**-** . Wel met clubsticker, dus zo lastig kan het niet zijn.Shag schreef:zo rond de spits? kan goed, steek altijd door van oranjesingel naar prins bernhardstraat en dan richting heyendaal.. niet gezien helaas!Raymond schreef:Kwam of Sander of Shag nog tegen bij de Fransestraat.. Knipperde nog met de lampjes. Stond achter je en jij sloeg af naar links richting K.K
Zo rijden ze nu nog als ik het zo kan inschatten. Jij ook, ware het niet dat je twee medereizigers dan uit je auto vliegen, waarschijnlijk dan..Marcel Always Open schreef:Beter zo dan dat je hier moet lezen dat er drie auto's werden afgesneden en dat er 2 mm dik bandenspoor van jouw mini op de weg is achtergelaten![]()
![]()
(om jullie voor te zijn, dat is ongeveer zoals ik reed toen ik net 2 dagen m'n rijbewijs had, loooooong time ago)
Onze sponsors