Eelke!!

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Eelke!!

18 nov 2006, 20:51

In Good-old Hilversum :)

:)(
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

19 nov 2006, 00:11

En in de Autovisie???

Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2006, 11:57

en regelrechte dubbelspot :mrgreen:
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

19 nov 2006, 12:39

Yup, twee maal goed. Gisteren inderdaad terug van een bezoekje aan Jan de Jong om de R56 eens van dichterbij te bekijken. En een leuke verrassing, ik liep binnen en Jesse begon vrijwel meteen van, er is nu iemand mee weg, maar ik heb verder nog niemand in de wacht staan, dus als je wil kun je zometeen even een rondje rijden. Dus, toen de Chili Red '07 Cooper aan kwam rijden stond ik al klaar (en wie stapte daar uit? Het was P. de Gast).

Dus, gereden in de R56 :) Ik zal misschien binnenkort even iets op mijn blog erover schrijven. In het kort: rijdt nog als een Mini, heeft hard een soundkitje of iets dergelijks nodig. Wat ik al wist is dat ik aan de meeste uiterlijke aanpassingen zal moeten wennen (en kan niet garanderen dat dat gaat lukken). Op de terugweg: hee, een witte MCS. Ja, inderdaad, Arjan en Yvonne. Jullie keken een beetje moeilijk, maar dat kwam waarschijnlijk door de laagstaande zon ;) Ik neem aan dat jullie ook even een rondje gedaan hebben in "de nieuwe"?

En inderdaad, de AutoVisie. :) Vroeg me al af wanneer het iemand zou opvallen. Ze liepen te bazelen dat de "nieuwe" Mini nu een glimmende tankdop had (je zou er zelfs uit kunnen halen dat dat voor de Cooper en de Cooper S gold). Dus kon ik als rechtschapen Mini-enthousiast niet over mijn kant laten gaan, dus even uitgelegd dat alleen de MCS zo'n dop heeft, en dat ook het vorige model er al 1 had (al ziet hij er iets anders uit) :)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2006, 13:03

Eelke schreef:Ja, inderdaad, Arjan en Yvonne. Jullie keken een beetje moeilijk, maar dat kwam waarschijnlijk door de laagstaande zon Ik neem aan dat jullie ook even een rondje gedaan hebben in "de nieuwe"?
Nee, ik heb nog geen meter met de nieuwe gereden. Dat komt nog wel een keertje (en dan wat langer dan een uurtje) :D
Ik wordt van dat wegdek in Hilversum niet vrolijk vandaar dat ik moeilijk keek denk ik :mrgreen: Na onze spot keek ik een stuk vrolijker :D

Terug naar “MINI Spotting”