Zwarte MINI met stuur aan verkeerde kant ;)

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Zwarte MINI met stuur aan verkeerde kant ;)

29 mei 2012, 23:06

Marktplein in Wormerveer 21:30, stuurtje rechts, zwart met verse witte strepen, kan er maar 1tje zijn.... reed net weg :roll: lekker brompotje hangt eronder, bbbooooaaaaahp langs de hangjongeren, btw je mag daar 30 he :rijden

je zal mij niet hebben gezien want ik kwam in stealth modus aanrollen in de srv-wagen (200h lekzuz)
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2012, 23:11

Volgens mij is dat de enige juiste positie voor een stuur in een MINI. Alleen verkopen ze er weinig met deze "mod" in NL.
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

29 mei 2012, 23:27

Haha ja nog even snel boodschappen doen, die gasten hangen daar echt elke dag. Kon het niet laten om even het gas in te trappen :oops:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2012, 23:30

thijsied schreef:Haha ja nog even snel boodschappen doen, die gasten hangen daar echt elke dag. Kon het niet laten om even het gas in te trappen :oops:
Elk jaar weer een nieuw groepje daarzo, mooie bora met lexus achterlichten :roll:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

29 mei 2012, 23:51

De mooie Yamaha Aerox projectjes niet te vergeten :lol:
In Krommenie staat ook altijd vast een groepje bij de AH, zo weinig is er te doen in de buurt.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2012, 09:26

thijsied schreef:De mooie Yamaha Aerox projectjes niet te vergeten :lol:
In Krommenie staat ook altijd vast een groepje bij de AH, zo weinig is er te doen in de buurt.
hoort er allemaal bij, kan jij vervolgens langsrijden en je compressor even laten gelden.

Wacht maar tot er een beetje sneeuw ligt op het plein, gaan we om de beurt 8-jes draaien
Afbeelding
thijsied
Enthousiast
Enthousiast

30 mei 2012, 10:14

Ach ik zat er 2 jaar geleden ook nog met mijn herrie-scooter :()

Ik zeg deal, op het marktplein is toch genoeg ruimte.

Terug naar “MINI Spotting”