Hier in NYC zijn het OF veelste grote lincolns, excalades, en jeeps; OF het zijn new Beetles of New MINI's. Vooral in uptown Manhatten heb ik er al veel zien staan, en dan vooral Sjes. Helaas niet veel speciaals te zien. Één witte (niet pepperwhite) met een white body kit en verlaagd kwam ons langs scheuren, maar te laat om het te fotograveren. Wel gaaf hoor zo een 'klein' autootje tussen al die veelste grote bakken!
iDD
MINI's in NYC
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doe ook de helicopter tour als je daar toch bent, echt de moeite waard.
Kijken of je dan nog MINI's spot
Heb ik ook gedaan (met mijn collega).
Kijken of je dan nog MINI's spot

Heb ik ook gedaan (met mijn collega).
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja het is of heel erg oversized of normaal, Europees gesized. Man ik zou er zo weer naartoe gaan! Ben er met kerst en oud en nieuw geweest, ook echt een aanrader voor iedereen die iets "once in a lifetime" willen doen!
Echt een waanzinnige sensatie en ondanks de kou zoooo leuk! (Tot je sochtends je Hummer terug vind met een enorme deuk in het dak...)
Er zit in New York ook een MINI-dealer. Uiteraard leuk om even langs te stappen IDD! Een echte aanrader om te gaan doen is trouwens naar Ground Zero, daarbij zit ook Century 21 voor degene die liever gaan shoppen. En op Times Square gewoon een uur op een bankje gaan zitten is ook zeker aan te raden! Echt geweldig om alles voorbij te zien komen!

Er zit in New York ook een MINI-dealer. Uiteraard leuk om even langs te stappen IDD! Een echte aanrader om te gaan doen is trouwens naar Ground Zero, daarbij zit ook Century 21 voor degene die liever gaan shoppen. En op Times Square gewoon een uur op een bankje gaan zitten is ook zeker aan te raden! Echt geweldig om alles voorbij te zien komen!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik ben inmiddels voor de 5e keer in NYC. Dus echt een once-in-a-lifetime ding is het niet meer. Meeste sights wel gezien dus. Het is hier trouwens nu belachelijk warm (17 - 20ºC) voor de tijd van het jaar. 'De' boom is gister aangezet (rockefeller) dat was wel spectaculair.
Helaas is door vertraging van de vlucht ons bij binnenkomst op JFK de helicopter vlucht door de neus geboord. Nog proberen te regelen de terugvlucht nu te doen.
Een MINI dealer in NYC!? ff kijken waar het is. Moet wel op manhatten zijn anders vind ik het te ver weg
iDD
Helaas is door vertraging van de vlucht ons bij binnenkomst op JFK de helicopter vlucht door de neus geboord. Nog proberen te regelen de terugvlucht nu te doen.
Een MINI dealer in NYC!? ff kijken waar het is. Moet wel op manhatten zijn anders vind ik het te ver weg

iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben ook al meerdere malen in NY geweest en echt werelds! Laatste x dat ik er was ben ik nog in de Twin Towers geweest (dus is alweer een tijd geleden). Het wordt dus tijd om weer eens te gaan. Ach ja en ook daar heb ik eens in het ziekenhuis gelegen.
Was in Florida met uitzicht op palmbomen, was toch wel anders dan afgelopen zomer toen ik in ziekenhuis lag.
Met kerst in de States... we hebben het weleens overwogen, maar weten niet of het wel echt wat is. Je bent dan zo remy en niks huiselijks.

Met kerst in de States... we hebben het weleens overwogen, maar weten niet of het wel echt wat is. Je bent dan zo remy en niks huiselijks.

- Tubby
- Nieuwsgierig
Bericht
Mini's in lower manhattan
Ik was dit jaar in lower manhattan,
zie foto's op mijn posting: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Ik ga zeker een keertje terug naar manhattan, maar niet speciaal voor de mini's maar natuuuuuuurlijk voor de bezoekjes aan de vele brandweer kazerne's.
zie foto's op mijn posting: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Ik ga zeker een keertje terug naar manhattan, maar niet speciaal voor de mini's maar natuuuuuuurlijk voor de bezoekjes aan de vele brandweer kazerne's.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini's in lower manhattan
Dat is natuurlijk wel heel erg vet!Tubby schreef: Ik ga zeker een keertje terug naar manhattan, maar niet speciaal voor de mini's maar natuuuuuuurlijk voor de bezoekjes aan de vele brandweer kazerne's.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, toen ik het zag MOEST ik er een foto van maken!Tubby schreef:Gaaf dat verschil tussen de Mini en de Pickup truckCooperS-indiblue schreef:Ik kwam deze tegen in mijn collectie toen ik in Philedelphia was! Best MINI toch?

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja leuke foto, Kaj. Die Mini staat er zo bedeesd bij. Even uitkijken voor dat bakbeest naast me
Hij past bijna in de achterbak. 

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors