Toen ik wat later even langs de track ging staan een stukje verderop om wat foto's te maken van vrienden die met de Porsche Turbo voorbij kwamen kwam de GP ook langs vliegen en daar zat wel een erg gaaf geluid in

Ja dat weet ik. Maar dan krijg ik dit weer:LUV2XLR8 schreef:Als je naar je Gallery gaat kopieer je de link die onder de foto staat in zijn geheel naar "plaats reactie", dus incl. de IMG-tags...Suc6
Om reclame tegen te gaan mogen leden geen links naar andere websites in berichten plaatsen totdat ze tenminste 3 legitieme berichten hebben gemaakt en tenminste 3 dagen geregistreerd zijn. Wij danken je voor het begrip in deze zaak. Als je dit bericht krijgt en toch voldoet aan beide criteria, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Ja klopt. Was heerlijk op de ring. We waren er met een Porsche Turbo en Audi S4. Maar die S4 had iets met z'n remmen dus daarmee zijn we niet de ring opgeweest.Berthil schreef:Mooie foto's, ook mooi weer zo te rijden op de Ring zo te zien, ze staan er met korte mouwen
15 oktober was ik er ook om te rijden, toen was het ook mooi weer en verschrikkelijk druk
Onze sponsors