Cannuccia gespot in Delft!

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Cannuccia gespot in Delft!

30 mei 2013, 17:28

Hieperdepiep ik heb ook eens iemand gespot in Delft naast m'n school!

Nadat vanmorgen 5 medestudenten de collegezaal liepen en riepen dat ik eens even 3 stappen naar buiten moest lopen omdat daar een hele dikke MINI geparkeerd stond! 8)

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

30 mei 2013, 22:18

Zit jij (uit Hillegom) helemaal in Delft op school?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2013, 22:58

Thnx voor de foto Koos! M'n collega's vonden het ook echt grappig dat je de foto doorstuurde via WA. Over ruim een jaar ben ik daar vaker in de buurt te spotten. Dan verhuist mijn bedrijfslokatie in Zoetermeer naar de andere lokatie aan de Rotterdamse weg. Letterlijk daar om de hoek dus.

Grappig om te merken dat in de TU wijk de personen die je tegenkomt een bovengemiddelde interesse hebben in techniek, vormgeving en oog voor detail. Bijna iedereen kijkt om.

@Marcel - daar is toch niets vreemds aan? Ik uit Langedijk heb in Arnhem en Den Haag op school gezeten (en in een Delfts studentenhuis gewoond)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 00:21

@Rianne Oo word eindelijk gezellig hier in Delft! mooie lokatie aan de Rotterdamseweg voor een bedrijf denk ik zo, jammer dat de snelweg rond Delft altijd zo vast staat in de spits

@Marcel, klopt! Elke dag met de trein op en neer vanuit Hillegom ( ja wij hebben ook een eigen station hier 8)(top uitvinding z'n Ov.)
Kleine 3 kwartier, dus prima te doen voor mij! (Mooi de tijd om het forum weer even door te nemen sochteds)
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 10:56

Cannuccia schreef:Thnx voor de foto Koos! M'n collega's vonden het ook echt grappig dat je de foto doorstuurde via WA. Over ruim een jaar ben ik daar vaker in de buurt te spotten. Dan verhuist mijn bedrijfslokatie in Zoetermeer naar de andere lokatie aan de Rotterdamse weg. Letterlijk daar om de hoek dus.

Grappig om te merken dat in de TU wijk de personen die je tegenkomt een bovengemiddelde interesse hebben in techniek, vormgeving en oog voor detail. Bijna iedereen kijkt om.

@Marcel - daar is toch niets vreemds aan? Ik uit Langedijk heb in Arnhem en Den Haag op school gezeten (en in een Delfts studentenhuis gewoond)
Nice, ik heb vroeger gewoond op de Rotterdamse weg :lol:
Afbeelding
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2013, 16:10

Koos welke faculteit zit je van de TU?
R53 MCS HB / Pepper White

Terug naar “MINI Spotting”