Ha, eindelijk een newminiclub.nl mini cooper gespot in Rotterdam.
Het was een zilvergrijze Mini Cooper met aan de achterkant een dubbele uitlaat zoals LUV2XLR8 ook heeft.
Onnodig om te vragen of het iemand van hier was, aangezien hij een newminiclub.nl sticker achter op had zitten
Alleen heeft hij mij niet gespot, omdat 'ie het te druk had met tegen het verkeer in de mathenesserlaan op te draaien ;-)
Mini Cooper op Nieuwe Binnenweg Rotterdam
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk ook weer eens gespot.
Had wat haast ivm een afspraak op een van onze locaties aan de Breitnertstraat, en wilde daar op de parkeerplaats komen. Moest dus even goed op het overige verkeer letten bij het illegaal betreden van de verkeerde weghelft.
Je wordt er alleen gek van de wegopbrekingen daar.
@ èrcé: Sorry dat ik je niet gespot heb, als ik je gallery zie wel wat gemist.
Verschil met LUV2XLR8 is: hij heeft een Laser en ik een Remus
Re: Mini Cooper op Nieuwe Binnenweg Rotterdam
Ja dat was ikke.èrcé schreef:Ha, eindelijk een newminiclub.nl mini cooper gespot in Rotterdam.
Het was een zilvergrijze Mini Cooper met aan de achterkant een dubbele uitlaat zoals LUV2XLR8 ook heeft.
Onnodig om te vragen of het iemand van hier was, aangezien hij een newminiclub.nl sticker achter op had zitten
Alleen heeft hij mij niet gespot, omdat 'ie het te druk had met tegen het verkeer in de mathenesserlaan op te draaien ;-)
Eindelijk ook weer eens gespot.

Had wat haast ivm een afspraak op een van onze locaties aan de Breitnertstraat, en wilde daar op de parkeerplaats komen. Moest dus even goed op het overige verkeer letten bij het illegaal betreden van de verkeerde weghelft.

Je wordt er alleen gek van de wegopbrekingen daar.

@ èrcé: Sorry dat ik je niet gespot heb, als ik je gallery zie wel wat gemist.

Verschil met LUV2XLR8 is: hij heeft een Laser en ik een Remus
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij (of ik allleen) proberen er om 18 maart weer bij te zijn.
Op 22 april zijn wij er zeker bij.
Ik heb tenslotte enkele maanden geleden niet voor niets een paar KIKA Beren aangeschaft.
(hoofdreden uiteraard het geld voor KIKA, bijkomend voordeel de Beren)
(Wij hebben het allebei een beetje druk gehad de laatste maanden en de PC thuis is kapot geweest vandaar dat ik wat weinig op het forum ben geweest.
(P.S. OEPS ik moet natuurlijk nog wel even inschrijven
)
Ja natuurlijk,Arjan schreef:Hé Adriaan
We zien jullie binnenkort wel weer op een meeting toch?

Wij (of ik allleen) proberen er om 18 maart weer bij te zijn.
Op 22 april zijn wij er zeker bij.
Ik heb tenslotte enkele maanden geleden niet voor niets een paar KIKA Beren aangeschaft.
(hoofdreden uiteraard het geld voor KIKA, bijkomend voordeel de Beren)
(Wij hebben het allebei een beetje druk gehad de laatste maanden en de PC thuis is kapot geweest vandaar dat ik wat weinig op het forum ben geweest.
(P.S. OEPS ik moet natuurlijk nog wel even inschrijven

Onze sponsors