Op zakelijk gesprek kwam ik deze Nissan 350Z tegen. Blijft een mooie auto om te zien, ook in deze kleur. Nette bak! Daarna even doorgereden naar Mini Amsterdam en daar stond deze mooi Cooper S Works R56. Zeker geen verkeerde bak. Ik moet nog steeds wennen aan die nieuwe R56 look, maar een aantal dingen vielen wel op. Je moet hem zo vet nemen want als je de One neemt lijkt je gewoon te massief voor de aanduiding One. Je moet deze R56 echt in de vetste uitvoering hebben. Maar da dashboard tsja........ wat zal ik zeggen....... ik vind allemaal wat te plastic geworden.

Die bodykit vind ik erg geslaagd, vooral de achterkant heeft net dat extra wat ik bij de oudere Cooper S wat minder vond. Die vleugel met drie pootjes wil ik ook wel, maar helaas dat kan niet door het derde remlicht. De tankdop vind ik de oudere toch wat mooier en volwassener open en dichtgaan. Deze voelt wat meer plastic aan. Nu nog alleen een keertje sturen, want iedereen die ik spreek roept dat het rijdt als een echte BMW. Veel meer een BMW dan de oudere Mini die nog Rover invloeden had. Ben benieuwd!
Ik hou het lekker bij me Checkmate.....meer dan tevreden met my ride!
Oh ja ik stond ook nog bij het stoplicht naast een Bentley Continental GT, die lijken ook net zoals Mini's in een overschot binnen Amsterdam te rijden. Maar het blijft mooi...... wat een auto

MR