Volgens mij maar weet het niet zeker heb ik Marc gespot, kwam je toevallig uit Noordwijk ofzo!!
Ik reed aan de andere kant net de provinciale weg op en zeg je voorbij schieten.
gr.
floris
MR gespot 26 mei op de n206
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MR gespot 26 mei op de n206
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
het ging ook allemaal erg snel, maar ja volgende keer beter.
gr.
floris
gr.
floris
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb je het al geregeld voor de reparatie???
gr.
floris
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb tot op heden nog geen slechte ervaringen met Carglass maar kan goed begrijpen dat je het bij BMW Amsterdam wil laten doen.
Wel even vragen he of ze de helft van het eigen risico voor hun rekening willen nemen.
gr en succes
floris
Wel even vragen he of ze de helft van het eigen risico voor hun rekening willen nemen.
gr en succes
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk nu weet je zeker dat sommige BMW dealers dat doen, kan je meenemen in je gesprek!!
En weet bijna zeker dat ze het niet direct met de verzekeraar regelen, stuur de originele nota maar naar me toe, dan zorgen wij dat het uitbetaald wordt op je rekening.
gr.
floris
En weet bijna zeker dat ze het niet direct met de verzekeraar regelen, stuur de originele nota maar naar me toe, dan zorgen wij dat het uitbetaald wordt op je rekening.
gr.
floris
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn verzekeraar heeft ook een contract met carglass, maar hoe werkt het dan precies als je het bij de dealer wilt laten doen?
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo net Renova gebeld en mijn leasemaatschappij!
Bij Renova wordt ie vrijdag gemaakt en mijn leasemaatschappij heeft een melding gemaakt ervan. Het ligt nu aan mijn verzekeraar of zij niet moeilijk doen met het betalen van de rekening gelijk vanuit Renova of dat ik zelf eerst moet voorschieten. Ik neem mijn groene kaart mee en dan gaat de garage bellen en het regelen met de verzekeraar. Erg goede service! Hulde voor Renova! Ook betalen ze de helft van mijn eigen risico.
Mocht de verzekeraar het niet doen, dan moet ik wel eerst alles betalen en dan het opsturen naar Floris die het dan verder regelt. Nu is het dus gewoon vrijdag erheen en laten vervangen! Alleen de leenauto kost me 42 Euro per dag.....
Iemand die weet of ik gratis een leenauto kan krijgen bij de garage?
Trouwens Mini Amsterdam was idioot bezig. Zij wilde niks betalen en wilde ook niks regelen met de verzekeraar. Dat kostte te veel tijd en geld.... Ja wil je nu geld verdienen of niet...
Voor de goede orde Renova en van Poelgeest Heemstede doen het beide zoals hierboven beschreven. Ik dacht Mini Den Haag ook! Hulde voor die bedrijven!
MR
Bij Renova wordt ie vrijdag gemaakt en mijn leasemaatschappij heeft een melding gemaakt ervan. Het ligt nu aan mijn verzekeraar of zij niet moeilijk doen met het betalen van de rekening gelijk vanuit Renova of dat ik zelf eerst moet voorschieten. Ik neem mijn groene kaart mee en dan gaat de garage bellen en het regelen met de verzekeraar. Erg goede service! Hulde voor Renova! Ook betalen ze de helft van mijn eigen risico.
Mocht de verzekeraar het niet doen, dan moet ik wel eerst alles betalen en dan het opsturen naar Floris die het dan verder regelt. Nu is het dus gewoon vrijdag erheen en laten vervangen! Alleen de leenauto kost me 42 Euro per dag.....
Iemand die weet of ik gratis een leenauto kan krijgen bij de garage?
Trouwens Mini Amsterdam was idioot bezig. Zij wilde niks betalen en wilde ook niks regelen met de verzekeraar. Dat kostte te veel tijd en geld.... Ja wil je nu geld verdienen of niet...

Voor de goede orde Renova en van Poelgeest Heemstede doen het beide zoals hierboven beschreven. Ik dacht Mini Den Haag ook! Hulde voor die bedrijven!
MR
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ralph-cooper
Als je je ruit door carglass laat vervangen betaal je de helft van het eigen risico en carglass dient de nota voor je in bij de verzekeraar.
Dit betekent dat je niets hoeft voor te schieten, als je je ruit bij de dealer laat maken heb je de kans dat je het volledige eigen risico moet betalen en dat je de nota moet voorschieten alvorens je hem kan indienen bij de verzekeraar.
Even voor de goede orde, ruitschade betelkent geen achteruitgang in no-claim.
hoop dat het zo voor je duidelijk is.
gr.
floris
Als je je ruit door carglass laat vervangen betaal je de helft van het eigen risico en carglass dient de nota voor je in bij de verzekeraar.
Dit betekent dat je niets hoeft voor te schieten, als je je ruit bij de dealer laat maken heb je de kans dat je het volledige eigen risico moet betalen en dat je de nota moet voorschieten alvorens je hem kan indienen bij de verzekeraar.
Even voor de goede orde, ruitschade betelkent geen achteruitgang in no-claim.
hoop dat het zo voor je duidelijk is.
gr.
floris
Onze sponsors