Zaterdag in Dieren een Indi? Blue R56 S
- Night
- One wheel wonder
- purdy01
- Nieuwsgierig
Bericht
Ja dat klopt dat ben ik zeker weten geweest was opweg van Doesburg/Wilp en het
was natuurlijk ook vroeg dus ik heb je niet gezien maar vertel wat brengt je in het mooie
achterhoek?Heb sinds twee maand deze Cooper S en het bevalt super altijd even uitdagen bij de stoplichten raare gewoonte
Gegroet en misschien tot bij een meeting!
was natuurlijk ook vroeg dus ik heb je niet gezien maar vertel wat brengt je in het mooie
achterhoek?Heb sinds twee maand deze Cooper S en het bevalt super altijd even uitdagen bij de stoplichten raare gewoonte

Night schreef:Idd...
Vergeet ik er bij te melden, links een type plaatje works volgens mij idd..
En volgens mij zat je met ze tweeen, maar dat weet ik niet heel zeker meer..
Kenteken
34-**-*Z
?
No risk No fun
- Night
- One wheel wonder
Bericht
Toch goed onthouden
Helaas was ik niet Mini.. maar met de Kadett
Mijn BMW staat bij Schadeherstel bedrijf Remy Vos.
De zoon van de baas is een kameraad van mij, en we hebben mijn BMW Touring uit elkaar getrokken om opnieuw op tebouwen en uiteraard te spuiten.
Hij heeft trouwens ook verschrikkelijk mooie S
Met een S zou ik me ook niet kunnen inhouden!

Helaas was ik niet Mini.. maar met de Kadett

Mijn BMW staat bij Schadeherstel bedrijf Remy Vos.
De zoon van de baas is een kameraad van mij, en we hebben mijn BMW Touring uit elkaar getrokken om opnieuw op tebouwen en uiteraard te spuiten.
Hij heeft trouwens ook verschrikkelijk mooie S

Met een S zou ik me ook niet kunnen inhouden!
purdy01 schreef:Ja dat klopt dat ben ik zeker weten geweest was opweg van Doesburg/Wilp en het
achterhoek?Heb sinds twee maand deze Cooper S en het bevalt super altijd even uitdagen bij de stoplichten raare gewoonteGegroet en misschien tot bij een meeting!
Onze sponsors