gisteravond reed er een donkergrijze mini cooper S door tilburg.
De rijstijl was erg leuk we waren er achteraan gereden maarja een gewone cooper houd de S niet bij...balen
Maar we hebben er wel naast gestaan bij het stoplicht.
Vroeg me af of het iemand van die forum was??
Dark Silver Cooper S Tilburg
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Dark Silver Cooper S Tilburg
Ik reed door Tilburg rond een uurtje of zeven 's avonds en rond een uur of twaalf 's nachts. Misschien heb je mij gezien, weliswaar pure silver, maar ja 't is nog donker buiten rond deze tijd in dit seizoen.Coopah! schreef:gisteravond reed er een donkergrijze mini cooper S door tilburg.

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Echt wél asociaal, je lijkt wel een Tilburger!Coopah! schreef:wij zaten met 3 jongens in de auto...en reden met piepende banden weg(A) gelukkig niet asociaal

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Alleen de studenten maken het nog enigszins gezellig en intellectueel.
Ik generaliseer nu, dus uitzonderingen daargelaten maar zo is mijn algemene beeld over Tilburg.
Ja, het is een Kortom Uitermate Teleurstellende stad.Coopah! schreef:haha tjaa vind je het zo erg dan?
Ik generaliseer nu, dus uitzonderingen daargelaten maar zo is mijn algemene beeld over Tilburg.
- Coopah!
- Enthousiast
Bericht
hahah je denkt er allemaal veel te veel over na;) maar je bent hier zelf komen wonen, dus je doet het zelf.
Mini Poeper schreef:Ja, het is een Kortom Uitermate Teleurstellende stad.Coopah! schreef:haha tjaa vind je het zo erg dan?
hahah je denkt er allemaal veel te veel over na;) maar je bent hier zelf komen wonen, dus je doet het zelf.
Onze sponsors