kan het zijn dat ik je gisteren gespot heb bij de stoplichten in Gilze?

Kzag jullie al staan idd, en wat BLINKT dat ding!! Gelukkig had ik mijn zonnebril op

Maarruhhh, dat was ik idd.
marss
marss schreef:Hey Modena,
kan het zijn dat ik je gisteren gespot heb bij de stoplichten in Gilze?![]()
Kzag jullie al staan idd, en wat BLINKT dat ding!! Gelukkig had ik mijn zonnebril op![]()
marss
Thanx, ik vind de MINI er zelf helemaal super uitzien, maar ik heb de wens om een Cooper S te gaan kopen. Om dat te kunnen doen, moet ik toch echt mijn Cooper verkopen. Maar tis echt een fijn bakkie.modena schreef:
hoy Marss waarom staat tie tekoop ziet er toch super uit.
Wij kwamen van Baarle en gingen steppengrassen in Arendonk![]()
vgr,Jack
Dat heb je heel goed kwiebje, ik heb het al op verschillende plaatsen geprobeert maar de bierhoeven is echt super.kwiebje schreef:In Arendonk hebben ze hele lekkere steppengras hmmmmmmm yummie:D
vraagje was dat je vrouwtje die mij vanavond rechts voorbij reedt van Etten-leur naar Breda.???Blont-007 schreef:Wanneer?????????
modena schreef:marss schreef:Hey Modena,
kan het zijn dat ik je gisteren gespot heb bij de stoplichten in Gilze?![]()
Kzag jullie al staan idd, en wat BLINKT dat ding!! Gelukkig had ik mijn zonnebril op![]()
marss
Deze MINI word hoofdzakelijk bereden door ut vrouwtje.modena schreef:vraagje was dat je vrouwtje die mij vanavond rechts voorbij reedt van Etten-leur naar Breda.???Blont-007 schreef:Wanneer?????????
Was ook een witte S met wit dak.
jack
paclri schreef:Hij weet wel raat met die bordjes daar in arendonk !!!!modena schreef:daar is het leven mee te houden he!!!!!kwiebje schreef:Jaja, zekers! Zo te lezen is eten ook een hobby van je
groeten Hernn
Jullie kennen elkaar van het steppengras eten of mis ik ietsmodena schreef:paclri schreef:Hij weet wel raat met die bordjes daar in arendonk !!!!modena schreef:
daar is het leven mee te houden he!!!!!
groeten Hernn
Jou bord gaat daar altijd vol mee terug de keuken in he hernn.
Gij tuft er ook niet in kerel.
marss schreef:Jullie kennen elkaar van het steppengras eten of mis ik ietsmodena schreef:paclri schreef:
Hij weet wel raat met die bordjes daar in arendonk !!!!
groeten Hernn
Jou bord gaat daar altijd vol mee terug de keuken in he hernn.
Gij tuft er ook niet in kerel.![]()
marss
Onze sponsors