Kenteken begint met 72-**-** (mensen zijn altijd bang als kentekens bekend zijn om een of andere reden dus vandaar maar niet het volledige kenteken opgeschreven)
Who's that?

Ja hoor, wel apart taaltjeStefanCS schreef:Is er soms nog een newminiclub?
That could be me!wlevels schreef:Vanmorgen vroeg (uurtje of half 8/half 9) ter hoogte van Nieuwegein een witte mini gezien met zwarte striping, verstralers, newminiclub.nl sticker op de achterruit.
Kenteken begint met 72-**-** (mensen zijn altijd bang als kentekens bekend zijn om een of andere reden dus vandaar maar niet het volledige kenteken opgeschreven)
Who's that?
Haha das nog eens toeval, twee personen die redelijk dicht bij elkaar wonen, die elkaar vervolgens in Nieuwegein spottenJenkins schreef:
That could be me!
Precies, maar als je vervolgens ingehaald wordt (om er zeker van te zijn, en te checken of er een sticker achterop zit), en je hebt een auto met eco-drive (129 km/h = lekker rijden, 130 km/h = gas werkt voor 3 seconden niet meer) dan werkt dat zowieso niet echt he om je nog bij te komenJenkins schreef:Damn ja, nu zie ik dat je in Heerlen woont!![]()
Tsss. Hoe klein kan Nederland toch worden...
Lullig he, als je iemand van de club ziet, maar niet kunt flitsen, omdat je 'n andere auto dan je eigen rijdt.
In 'n andere auto zou je zomaar 'n vinger o.i.d. terug kunnen krijgen.
Onze sponsors