Hallo allemaal,
Zaterdagmorgen 15 maart 2008 om 00.35 een hoop lawaai achter me en daar was ie dan, komende vanuit de Piet Heintunnel, rijdende op de Zuiderzeeweg, een Mini GP. En hij zou best eens lid kunnen zijn van deze club, want de meeste Mini-rijders doen geen enkele moeite om een "collega" te begroeten, maar deze was heel hartelijk. De bestuurder heb ik niet kunnen zien, maar op de bijrijdersstoel zat een heel aantrekkelijke dame.
Als ie lid is van deze club, laat ie een reactie sturen; zou erg leuk zijn.
Groetjes van Sicco.
Mini GP gespot in de nacht van vrijd 14-03 op zaterd 15-03
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Mini GP gespot in de nacht van vrijd 14-03 op zaterd 15-03
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Die Niels weet ook wel veel, zeg. Kom je veel op het Oostenburgereiland of zo? Anders zou je de Czaar Peterstraat niet zo goed kennen, dunkt me. Heb je ooit iets te maken gehad met de Blue Man Group of ga je via de Czaar Peterstraat lekker naar club Panama toe? (Beetje vreemde route, maar het kan goed).
Ik zie wel heel regelmatig een blauwe Mini in de Czaar Peterstraat. Wel een mooi bakkie, niet heel bijzonder.
Groetjes van Sicco.
Ik zie wel heel regelmatig een blauwe Mini in de Czaar Peterstraat. Wel een mooi bakkie, niet heel bijzonder.
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Aha; nou, ik ben best tevreden met mijn buurt. Ik rijd elke werkdag door de Czaar Peterstraat naar huis. Ik heb die straat zien opknappen.
Verder ben ik eigenlijk vaker aan de andere kant van de spoorlijn in het Oostelijk Haven Gebied waar ook Club Panama zich bevindt; is ook gelijk een ander stadsdeel.
Ik vraag me af waar de rest van de Amsterdammers van deze NewMiniclub woont.
Verder ben ik eigenlijk vaker aan de andere kant van de spoorlijn in het Oostelijk Haven Gebied waar ook Club Panama zich bevindt; is ook gelijk een ander stadsdeel.
Ik vraag me af waar de rest van de Amsterdammers van deze NewMiniclub woont.
Onze sponsors