Vanmiddag haalde je me in op de snelweg (ik reed in de blauwe classic). Ik zag je te laat, anders had ik nog even gezwaaid. Vanwege de sticker op je achterruit spot ik je hier, want die doet me vermoeden dat je hier op het forum zit.
Verder geen kenmerken van de Mini.
Pepper White; newminiclub.nl op achterruit; N261 Tilburg
- gittyb
- Leerling Mini lid
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, kan niet. Mijn broeder heeft namelijk geen sticker van de club.kwiebje schreef:zou minipoeper wel eens geweest kunnen zijn

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bovendien stond 'ie gisteren thuis-thuis in Bemmel, gebroedelijk naast de zilveren. Een bijbaan heb ik Waalwijk, dus pendel nogal eens op en neer tussen Waalwijk en Tilburg.henkietenk schreef:Nope, kan niet. Mijn broeder heeft namelijk geen sticker van de club.kwiebje schreef:zou minipoeper wel eens geweest kunnen zijn
- gittyb
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb inderdaad die IMM2008 sticker erop zitten, die zie je niet makkelijk over het hoofd!
Ik dacht al dat ik je zag kijken, maar drong een beetje laat door....En toen ik die sticker van de newminiclub zag, dacht ik, toch maar eens op het forum spotten.
Normaal spot ik geen New Mini's op het forum, aangezien ik er zoveel tegen kom. Alleen als ik merk dat de bestuurder een liefhebber is, dan wil ik wel een poging doen om te spotten.
Ik werk in Tilburg en woon in Waalwijk, dus rijdt het stuk vrijwel dagelijks. Dus wie weet spot ik je nog vaker.
Of misschien Mini Poeper, aangezien jij dus ook vaak op deze weg te vinden bent.
Ik dacht al dat ik je zag kijken, maar drong een beetje laat door....En toen ik die sticker van de newminiclub zag, dacht ik, toch maar eens op het forum spotten.
Normaal spot ik geen New Mini's op het forum, aangezien ik er zoveel tegen kom. Alleen als ik merk dat de bestuurder een liefhebber is, dan wil ik wel een poging doen om te spotten.
Ik werk in Tilburg en woon in Waalwijk, dus rijdt het stuk vrijwel dagelijks. Dus wie weet spot ik je nog vaker.
Of misschien Mini Poeper, aangezien jij dus ook vaak op deze weg te vinden bent.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb net in jouw spaces gekeken en wat een gave MINI heb je!
Zo een heb ik altijd al willen hebben; Tahiti Blue Cooper S met de juiste velgen!
Zo een heb ik altijd al willen hebben; Tahiti Blue Cooper S met de juiste velgen!
Onze sponsors