Hej kerel, ik zag jou vandaag om kwart over drie in het bredase op de boschstraat om precies te zijn op jou mooie blauwe fietsje voor bij rijden volgens mij heb nog geroepen maar kreeg geen reactie. En even daarna zag ik in de verte een witte mini met R95 eronder rijden als het goed is?
Yeps, that 's with my KRONAN, op weg naar mijn ranzige PW!!! Sorry, heb idd niets gehoord (waar was jij dan? Ergens bij het park ofzo). PW moest gewassen worden en ik kon niet langer wachten met één van mijn mods. Meer hierover in mijn show my ride!!
Haha tjah die moet wel eens gewassen worden he maarja ik zag je fietsen zat op het terras van cafe ''de beyerd'' een gele rakker te nuttigen maar als je nou je telefoonnummer is PM'd dan kan ik je de volgende keer da ik je zie bellen kunnen we effe praatje maken
Hej Marcel, gisteren weer gespot he en dan lekker seinen en zwaaien en toeteren toet toet haha volgens mij hebben dan andere mensen zoiets van maarja was wel leuk mooie bak kerel schaamde me wel over de staat van de mijne KEI vies maar daar is vandaag al verandering in gekomen