Mderijke (Marcel) gespot op zaterdag 14 juni om 10.00 uur op de Klapwijkseweg in Pijnacker. Wij stonden met een volgeladen VW-busje met bandspullen te wachten bij het huis van een van de bandleden op de rest van de band om af te reizen naar Ameland waar we hebben gespeeld in een tot de nok toe afgeladen feesttent met 3000 bezoekers!
Daar wachtende op de Klapwijkseweg zien we in onze spiegels opeens een rode MINI Cooper met rood/wit geblokt dak opduiken. Ester zei 'dat zal Marcel toch niet zijn?' Maar toen hij langsreed was Marcel in z'n MINI duidelijk herkenbaar
Volgende keer wel zwaaien !!! ook vanuit een VW busje
Ik woon aan een van de woonwijken aan die weg, dus dat kan nooit lang duren dat ik weer gespot wordt.
Hoe was het optreden in Ameland?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Dat was spelen in een volgestampte feesttent met 3000 dronken rugby-spelers met hun vrouwen/vriendinnen uit Nederland, Schotland en Ierland (eindfeest van een internationaal rugby toernooi). Het spelen ging lekker, het publiek was innemend. Wat gaan mensen los als ze een paar biertjes teveel op hebben Het was trouwens niet met m'n eigen band. Ik was deze keer invalgitarist in een ander bandje. Ik had die muzikanten slechts 1 keer ontmoet , dus was voor mij ook flink spannend hoe het zou gaan. En m'n apparatuur is gelukkig heel gebleven (moet wel grondig schoongemaakt worden na al dat biergooien).