Vandaag om half 4 op de fellenoordstraat en gezien waar je heen reed denk ik dat je ging shoppen ofniet? Is miss wel de laatste keer dat ik PeeWee in het wild spot
Neej dan had ik het toch goed wilde nog zwaaien maarja had waarschijnlijk toch niet echt geholpen. Maar je gaat er dus weer lustig op los shoppen goed bezig
Vandaag incognito naar Breda geweest. BigD 2 keer gespot rond 10 voor 3 vlak bij het station en 10 over 3 in de buurt van Toys 'R Us. Een rode Cooper met een S uitlaat. BigD moet mij haast wel gezien hebben. Ik reed in een grote zwarte auto met Belgisch kenteken en maakte een illegale U-turn vlak voor zijn neus in tegengestelde rijrichting (Mini gedrag ). Ik heb ook Ida gezien rond een uur 3. Ik weet de naam van de weg niet maar het was op die plek waar ze grachten aan het aanleggen zijn. Je kwam uit een zijstraat en er zat een jong kereltje naast je.
@frank: ik heb jou idd die U-turn zien maken ja heb je ook heel arrogant niet voor laten gaan maar je had toch niet gezwaaid ofzo he? maar wel lache eens gespot te worden moest effe een maat van me van het station af halen.
En Ida heb je gespot aan de haven dan, zal ze wel zijn weeste shoppen met der zoontje