Showtime
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
Het moet toch niet gekker worden:
Afgelopen woensdag was ik aan het werk en nog geen 10 minuten binnen of de telefoon ging. Een meneer die (voorbij gereden was) vroeg of de mini die voor de deur stond geparkeerd bij het bedrijf hoorde. Mijn collega beantwoorde de telefoon dus die zei:"Ja". Man vroeg zich af of de Mini misschien te koop stond? Nogal verbouwereerd antwoorde ik aan mijn collega "Nee" (ik heb hem net 3 maanden).
Nadat mijn collega had opgehangen kwamen pas de vragen, zoals wat had hij willen geven dan (alleen maar nieuwsgierig, hoor).
Grappig toch!
Afgelopen woensdag was ik aan het werk en nog geen 10 minuten binnen of de telefoon ging. Een meneer die (voorbij gereden was) vroeg of de mini die voor de deur stond geparkeerd bij het bedrijf hoorde. Mijn collega beantwoorde de telefoon dus die zei:"Ja". Man vroeg zich af of de Mini misschien te koop stond? Nogal verbouwereerd antwoorde ik aan mijn collega "Nee" (ik heb hem net 3 maanden).
Nadat mijn collega had opgehangen kwamen pas de vragen, zoals wat had hij willen geven dan (alleen maar nieuwsgierig, hoor).
Grappig toch!
mini works for me
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
Zo na lang speuren kom ik eindelijk mijn "showtime" bericht tegen. Jullie zullen denken waar heb je al die maanden gezeten...nou gewoon druk en niet echt TIJD gehad om veel op het forum rond te neuzen. Thuis ook nogal hectisch geweest dus vandaar.
Gisteren heeft mijn vriend voor mij de rit naar Enschede gemaakt om daar winterbanden incl velgen te laten monteren. (die rijd er gewoon een hele tank doorheen....maar goed nu heb ik 16" winterbanden en het staat niet eens gek). Ben wel voornemens om eerdaags weer is naar een meet te komen dus die topic hou ik in de gaten.
(mits het niet in te ver is )
oh ja heb nog leuke gadget gekocht een Mini Coopers S (blauw) stenen spaarpot en van mijn vader een Mini Cooper S gekregen die op afstand te besturen is, geweldig
zal er is foto's van maken.
Later
Gisteren heeft mijn vriend voor mij de rit naar Enschede gemaakt om daar winterbanden incl velgen te laten monteren. (die rijd er gewoon een hele tank doorheen....maar goed nu heb ik 16" winterbanden en het staat niet eens gek). Ben wel voornemens om eerdaags weer is naar een meet te komen dus die topic hou ik in de gaten.
oh ja heb nog leuke gadget gekocht een Mini Coopers S (blauw) stenen spaarpot en van mijn vader een Mini Cooper S gekregen die op afstand te besturen is, geweldig

Later
mini works for me
- tysie
- Be Mini
Bericht
[web]http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=6178[/web]
Als het goed is woon je in Noord-Holland, Alkmaar is niet ver, dus ik zou zeggen kom morgen of zondag 2 december naar de HBest poetsdag in Alkmaar.erikawf schreef:Ben wel voornemens om eerdaags weer is naar een meet te komen dus die topic hou ik in de gaten.
[web]http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=6178[/web]
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
Ja 2 december kan ik en Alkmaar is niet ver, dus dan kom ik even aanwaaien voor een bakkie en ff bijkletsen terwijl jullie lekker aan t poetsen zijn.
Ik kijk wel even op de topic hoe laat een geschikt moment is om langs te komen en waar het is. (zet t gelijk in mijn agenda)
Gister kwam ik er net te laat achter
, had me wel weer leuk geleken om de breda gangers weer is te spreken.
Tot later
Ik kijk wel even op de topic hoe laat een geschikt moment is om langs te komen en waar het is. (zet t gelijk in mijn agenda)
Gister kwam ik er net te laat achter

Tot later
mini works for me
Onze sponsors