ik las dat je op zoek was naar foto's van de crash. Misschien dat iemand hier ze gevonden heeft of weet te vinden??
Ik heb al gevraagd, maar de kans is klein dat ''echte Ringfotografen'' foto's van crahses online zetten uit respect voor de bestuurders en/of eventuele gewonden. Ook voorkomt dit enig soort van kritiek op zulke foto's.
Verder succes met de afhandeling. Ben wel benieuwd wat de verzekeraar doet. Hope for the best!
Naar de ring gaan opzich lijkt me wel vet, maar onze mini zal daar geen ronde rijden, daar is het geen raceauto voor. Alleen zoals die van Berthil is geschikt denk ik.
Meerijden met de BMW M5 Ringtaxi lijkt me super om ooit nog eens te doen.
Ik ken joris niet, maar leef wel mee. Ik wou ook allang naar de ring, maar als ik dit zo allemaal lees ...
Ik ken een beetje de grenzen van mijn auto, ik beschouw mezelf niet als een ervaren chauffeur. Verre van, iedereen kan vlot rijden, de ring is iets apparts. Wat joris tegengekomen heeft is wsl iets zoals deze clio ...
remmen op het verkeerde moment, met serieuze gevolgen ... Gewicht verdeeld zich allemaal op de voorkant van de wagen waardoor de wielen minder grip krijgen...
Ja, dat is zo'n punt. Ik speel nog wel eens Gran Turismo op de Playstation en heb dan ook vaak problemen met van dit soort bulten. Dan verlies ik hem ook wel eens, vooral als ik een snelle bak rijdt .