Heb hem een beetje bruut opgenomen (met de GSM van mijn dochter). Ik ga nog een paar varianten maken met lagere toeren en langzaam opvoeren naar hogere toeren.
Frank
Mijn nieuwste modificaties - soundclip toegevoegd
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
@Boudie,
Die zwarte slang die jij bedoeld heb ik hergebruikt als cold-air intake. Hierdoor loopt er koude lucht naar het open filter. Ik ga nog een updated foto maken.
Frank
Die zwarte slang die jij bedoeld heb ik hergebruikt als cold-air intake. Hierdoor loopt er koude lucht naar het open filter. Ik ga nog een updated foto maken.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag ga ik, op basis van mijn nieuwe uitlaat systeem nog een software update doen. Ik ben benieuwd.
Frank
Frank
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Billie en Bollie,
Ik ben zeeeeeer content met het resultaat van Skytune. Prachtig stukje werk en een aanrader voor iedereen. Hij luistert ook zeer goed naar je wensen. Hebben jullie er ook een uitlaat van Skytune? Hij zit in Maldegem vlak aan de Expressweg. Voor mij een half uurtje rijden.
Frank
Ik ben zeeeeeer content met het resultaat van Skytune. Prachtig stukje werk en een aanrader voor iedereen. Hij luistert ook zeer goed naar je wensen. Hebben jullie er ook een uitlaat van Skytune? Hij zit in Maldegem vlak aan de Expressweg. Voor mij een half uurtje rijden.
Frank
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Ha, ha, ha Billie en Bollie,
Ik zie het aan je kenteken. Jullie staan ook op Youtube.
Frank

Frank
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Zojuist het op de uitlaat aangepaste Motor Management Systeem geinstalleerd.

Vanavond lekker testen in de polder
Frank

Vanavond lekker testen in de polder
Frank
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors