Ben aan het aftellen totdat mijn nieuwe CooperD wordt geleverd.
Als alles mee zit is dat eind april 2008.
Had wat foto's willen bij plaatsen maar krijg melding dat ik geen links naar andere sites mag gebruiken.
Weet niet hoe ik anders hier foto's kan plaatsen
Mijn nieuwe Mini Cooper D
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- kaj290460
- One wheel wonder
- kaj290460
- One wheel wonder
Bericht
Eerste 500km staan er op
heb spijt dat ik een Mini heb gekocht
begin al last van mijn kaken te krijgen van de hele tijd die big smile te hebben als ik al naar men Mini kijk en het wordt helemaal erg als ik ga rijden weet niet of hier een chirurgische ingreep voor bestaad
Heb wel een vraagje als ik de schakelaar van de ruit bediening 1x aan klik gaan de ruiten in 1x naar beneden bij een extra klik dan stoppen ze, is dit aan te passen zodat je de schakelaar moet vast houden zodat ze stoppen als je de schakelaar loslaat???
Ja ik schaam me als fotograaf geen tijd om van mijn eigen ride foto's te maken maar zal dit op korte termijn gaan doen.
eindelijk hij is er

Heb wel een vraagje als ik de schakelaar van de ruit bediening 1x aan klik gaan de ruiten in 1x naar beneden bij een extra klik dan stoppen ze, is dit aan te passen zodat je de schakelaar moet vast houden zodat ze stoppen als je de schakelaar loslaat???
Ja ik schaam me als fotograaf geen tijd om van mijn eigen ride foto's te maken maar zal dit op korte termijn gaan doen.
- kaj290460
- One wheel wonder
Bericht
eerste 4500km staan op de teller, normaal rijd ik 7500km per jaar maar nu al in bij na 3 maanden 4500km hahahahaahha is wel verslafend zo'n mini.
Gemiddeld verbruik is 1: 18 dus 5,5 liter per 100km. Niet slecht dacht ik en ik rijd toch stevig door.
Gemiddeld verbruik is 1: 18 dus 5,5 liter per 100km. Niet slecht dacht ik en ik rijd toch stevig door.
Helaas men MINI niet mee genomen naar Roemenië, maar hier zijn ze goedkoper en ja je ziet ze ook hier regelmatig rijden wel bijna allemaal Cooper S.
Onze sponsors