Wannes heeft volgens mij ook een standaard af-fabriek JCW@mr schreef:Trouwens.. "standaard af fabriek" is bij Mini ook nog wel een heeeeeeeeeeeeeel rekbaar begrip hoor![]()
aan wannes zijn JCW is verre van standaard zeRies schreef:Wannes heeft volgens mij ook een standaard af-fabriek JCW@mr schreef:Trouwens.. "standaard af fabriek" is bij Mini ook nog wel een heeeeeeeeeeeeeel rekbaar begrip hoor![]()
![]()
Ik was eerst ook van plan weinig te modden maar als je hier op het forum blijft hangen ontkom je er bijna niet aan.
Sterkte
Daar heb ik ook last van Fred , je eigen Minitje bekijk je altijd te kritisch en met je neus er bovenop en dan zie je alles !!!Fred schreef:En als ik dan naar de mijne kijk dan weet ik er altijd iets op ... hij moet lager, die wielen moeten breder, hier is een krasje, daar een swirl ... En als ik naar een andere mini kijk dan is het altijd goed.
Zo.. incubatietijd van het Mini-virus wordt ook telkens korter zegmichvb schreef:De dakdragers zijn idd niet origineel en lelijk. Ook de koffer erop is spuuglelijk en eigenlijk niet te doen. Maar een mens moet al eens een compromis sluiten om met een Mini op reis te kunnen gaan. Overigens verbazend wat je er allemaal in krijgt eens de achterbank plat ligt. Volgens mijn lieve echtgenote zal onze volgende Mini een Clubman zijn. En hoewel zij totaal niet in auto's geïnteresseerd is, heeft ze ook al beslist dat het een Cooper zal worden. Kan slechter, nietwaar?
Onze sponsors