snans' nieuwe kart
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij wordt steeds mooier zeg!
Die shiftgearlights heb ik ook sinds een poosje... en ben er sinds zaterdag (thanks Maaij!!!) pas achter dat je hem ook uit kunt zetten
Ik zie nooit meer dan het groene lampje
, dus ga ik hem maar ´ns anders instellen binnenkort...harder rijden binnen de bebouwde kom vindt oom agent niet goed
Suc6 met modden hoor!!!
Grtz
Karin

Die shiftgearlights heb ik ook sinds een poosje... en ben er sinds zaterdag (thanks Maaij!!!) pas achter dat je hem ook uit kunt zetten

Ik zie nooit meer dan het groene lampje

Suc6 met modden hoor!!!
Grtz
Karin
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
gister goed geschrokken...
kwam na het werk naar huis, reed de snelweg op met een flinke vaart door de bocht van de oprit, had ik plots mijn versnellingspook in mijn hand !!!
moest net doorschakelen dus uit reflex een mep op dat ding gegeven, en kon gelukkig schakelen. daarna recht naar de garage. die hebben flink geklopt op dat ding, en nu zit ie weer vast... hopelijk blijft ie nu zitten want dit wil ik toch liever geen tweede keer meemaken
kwam na het werk naar huis, reed de snelweg op met een flinke vaart door de bocht van de oprit, had ik plots mijn versnellingspook in mijn hand !!!

moest net doorschakelen dus uit reflex een mep op dat ding gegeven, en kon gelukkig schakelen. daarna recht naar de garage. die hebben flink geklopt op dat ding, en nu zit ie weer vast... hopelijk blijft ie nu zitten want dit wil ik toch liever geen tweede keer meemaken
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon de pookknop eigenlijk die loskomt, maar zit nog vast met het leren ettui.. Altijd er gewoon terug op geknald.
Heb dat vaak tussen 1 & 2 gehad met onze Dooper.. Is wel behoorlijk verschietensnans schreef:gister goed geschrokken...
kwam na het werk naar huis, reed de snelweg op met een flinke vaart door de bocht van de oprit, had ik plots mijn versnellingspook in mijn hand !!!![]()

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors