Donstil's Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

28 feb 2009, 19:02

Nou de Smart is weer ingeruild voor me mini cooper.

Erg gaaf geworden met de witte velgen en de rest van het spuitwerk.
Behalve de deur en het dak is alles opnieuw gespoten.

Lampjes rammelde dus die heb ik er gelijk maar af laten halen.
nieuw gril erin, nieuwe banden erop en Newminiclub stickert geplaatst.

Kan er weer mee gezien worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(foto's gemaakt met normale handcamera, komen ooit nog eens mooiere)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2009, 16:45

Beter!

Ziet er weer netjes uit :D
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mei 2009, 19:11

Naar aanleiding van de onderstaande foto (gemaakt door MiniBeardie XL) maar een kleine zoekactie opgezet, en zodoende op dit topic uitgekomen...

Afbeelding

Ik vind het een leuke MINI, en de velgen zijn helemaal mijn smaak! Alleen mis ik nog een stuke Aero-grille in je voorbumper? En heb je een Aero-kitje uit je hoofd gezet nu je voorbumper opnieuw gespoten is?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 mei 2009, 22:06

@hierboven.

Bedankt. altijd leuk om te horen dat iemand je wagen mooi vind.

De velgen zijn nu helemaal zoals ik ze wou hebben. Gespoten wit oogt geweldig (mits schoon) en komt een stuk mooier over dan gepoederd witte velgen (athans die vind ik altijd een minder witte uitstraling hebben)

Ik had er graag nog een Aero kit op willen hebben. Maar toen de auto bij de schade hersteller stond werd me dit toch afgeraden. Mijn schoonvader (de eigenaar van een schadenet vestiging) vond de prijs wat aan de lage kant en was bang voor namaak spullen. Hoewel ik hier overal las dat ik daar niet bang voor hoefde te zijn heb ik uiteindelijk toch besloten hem zo te houden.

De Aero-Grille die op me mini zat had lampjes. Deze trilde enorm en heb ik toen laten vervangen voor een exemplaar zonder lampjes. Ik heb toen wel gevraagd om Boven en onder de "aero" look alleen dit is waarschijnlijk niet helemaal door gekomen en onder zat er dus helaas niet op toen hij weer klaar was.

Ik wil de onderste grill er nog wel eens in zetten maar hoorde dat dit toch best nog lastig is dus eigenlijk zoek ik nog de zin/kennis dit te doen.

en als laatste wil ik er weer een soort van stripe op hebben. Ik denk iets van een Dikke balk van voor naar achter. Maargoed ik heb nergens haast mee.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mei 2009, 19:17

Donstil schreef:De velgen zijn nu helemaal zoals ik ze wou hebben. Gespoten wit oogt geweldig (mits schoon)
Witte velgen zijn een mooie 'trigger' om te proberen de auto zo schoon mogelijk te houden, of om 'm maar weer te gaan wassen... Tenminste, zo ervaar ik het, want ik heb er een hekel aan als ze smerig zijn. :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

15 mei 2009, 19:58

Berry M schreef:
Donstil schreef:De velgen zijn nu helemaal zoals ik ze wou hebben. Gespoten wit oogt geweldig (mits schoon)
Witte velgen zijn een mooie 'trigger' om te proberen de auto zo schoon mogelijk te houden, of om 'm maar weer te gaan wassen... Tenminste, zo ervaar ik het, want ik heb er een hekel aan als ze smerig zijn. :D
vind ze onder jou mini ook wel erg mooi staan trouwens.

Ja ik heb het helaas te druk ze echt wit te houden.
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

15 mei 2009, 20:56

Mooie kart!
Jammer van de schade direct, maar hij is er weer mooier uit gekomen zie ik!
Erg goed die witte velgen!
Nu wel veel schade vrije kilometers gewenst natuurlijk.

groetjes

Arjen
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!

Terug naar “Show your ride”