Mijn trots
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hond in gewone MINI zie ik ook niet echt zitten. Rij veel lange afstanden, ondanks dat hond in BMW op achterbank in tuigje zat vond ik het niet prettig. Handigst blijft toch een station met een hond.
Jij hebt toch de mogelijkheid deze te verwijderen...?Berthil schreef:Hij heeft flink zijn best gedaan om z.s.m. aan de 15 berichten te komen die vereist zijn om een Mini te koop te zetten.

Hond in gewone MINI zie ik ook niet echt zitten. Rij veel lange afstanden, ondanks dat hond in BMW op achterbank in tuigje zat vond ik het niet prettig. Handigst blijft toch een station met een hond.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als berichten nergens op slaan haal ik ze wel weg maar dit ging wel.
Blijft alleen jammer dat er mensen zijn die de energie die in het forum wordt gestoken voor hun eigen gewin willen aanwenden zonder werkelijk een bijdrage te leveren op een andere manier. Een parking afbeelding zal er natuurlijk niet komen.
Ik heb de berichten die hij achter elkaar heeft geplaatst samengevoegd.Mini Poeper schreef:Jij hebt toch de mogelijkheid deze te verwijderen...?![]()
Als berichten nergens op slaan haal ik ze wel weg maar dit ging wel.
Blijft alleen jammer dat er mensen zijn die de energie die in het forum wordt gestoken voor hun eigen gewin willen aanwenden zonder werkelijk een bijdrage te leveren op een andere manier. Een parking afbeelding zal er natuurlijk niet komen.
- Armand
- Leerling Mini lid
Bericht
ondanks dat ik dadelijk geen mini meer rijd blijf ik wel fan van mini
ik hoorde van deze site omdat er een andere mini fan een bumperset bij mij heeft gekocht. hij vertelde van deze site. het is ook daarom niet mijn intentie om dadelijk geen gebruik meer te maken van dit forum. Mijn mini is te klein geworden in gebruik. ik zou heel graag een clubman willen maar dat zit er momenteel niet in. verder begrijp ik dat er veel energie word gestoken binnen dit forum en wil daar ook geen misbruik van maken. mocht het voor jullie storen dat mijn mini te koop staat zal ik deze binnen dit forum verwijderen.
ik hoorde van deze site omdat er een andere mini fan een bumperset bij mij heeft gekocht. hij vertelde van deze site. het is ook daarom niet mijn intentie om dadelijk geen gebruik meer te maken van dit forum. Mijn mini is te klein geworden in gebruik. ik zou heel graag een clubman willen maar dat zit er momenteel niet in. verder begrijp ik dat er veel energie word gestoken binnen dit forum en wil daar ook geen misbruik van maken. mocht het voor jullie storen dat mijn mini te koop staat zal ik deze binnen dit forum verwijderen.
- Armand
- Leerling Mini lid
Bericht
het zit me toch dwars dat er door iemand zo zuur gereageerd word op de verkoop van mijn auto via dit forum.
ik vind het oprecht jammer dat de auto weg moet en doe dat echt niet voor gewin want ik verlies qua auto op alle fronten. ik hoop alleen dat de auto bij een liefhebber terecht komt en niet bij iemand die niet weet wat die heeft en m in -no time- weet af te raggen. Ik werd dan ook door iemand ( ook n liefhebber) op dit forum geattendeerd en maak er dan ook dankbaar gebruik van. 

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sja dit had een hoop negativiteit voorkomen !!
Desalniettemin suc6 met de verkoop ..
nepnerd schreef:Jammer dat je niet eerder kennis had gemaakt met de newminiclub.
Sja dit had een hoop negativiteit voorkomen !!
Desalniettemin suc6 met de verkoop ..