Mini Cooper
- Maarten046
- Leerling Mini lid
Bericht
nou het zit zo . Ik zit niet meer op school dit jaar en moet werk vinden maar het ging dik een maand duren voordat die klaar was dus afwachten maar. ik wil idd zoveel mogelijk jcw carbon
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
In dat geval heb ik nog wel een achterbumper die wat schade nodig heeft en een paar velgen waarvan ik kan zeggen dat ik het niet was
Okay ik heb het vier keer moeten lezen om te begrijpen... Maareuh, die broer van jou he? Die drinkt zich een stuk uit de kraag en pakt vervolgens jouw auto, sloopt de boel en tikt klaarblijkelijk zonder al te veel moeite even €4000 af?Maarten046 schreef:ja de airbags zijn afgegaan de schade was: ZIJRUIT KAPOT chassis balk krom(word opnieuw gericht) voorbumper radiator nja je ziet het eigelijk al.
er komen nieuwe airbag kits in dus geen digtgelijmde rotzooi wnt dt zie je ook vaker
maar officieel was die totalloss dagwaarde was 8000 en schade was meer maar ik heb een bedrijf gevonde die maakt hem met 2e hands onderdelen weer helemaal in normale staat met s bumpers s motorkap en jcw grill voor 5500 dus dat scheeld weer wat, 4000 krijg ik trug van mij broer en 1500 is gesponserd door me vader:)
In dat geval heb ik nog wel een achterbumper die wat schade nodig heeft en een paar velgen waarvan ik kan zeggen dat ik het niet was

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Maarten046
- Leerling Mini lid
Bericht
haha als je het zo wilt bekijke ja maar helaas gaat dat niet nog een keer want rijde mag die voorlopig niet meer.
en over die 4000 euro ik ga et niet betale hij sloopt het?
me vader zegt eige schuld je moet er van leren dus betaal zelf maar
vandaag even gaan kijken kheb nog wat foto's gemaakt die ik morgen even post
en over die 4000 euro ik ga et niet betale hij sloopt het?
me vader zegt eige schuld je moet er van leren dus betaal zelf maar
vandaag even gaan kijken kheb nog wat foto's gemaakt die ik morgen even post
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laten we wel zijn, wat hij heeft geflikt kan gewoon niet. Lappen en muil houden is de enige oplossing. Het naarste is dat je auto eigenlijk Total-loss is en dat je hem toch moet/gaat repareren. Logisch aan de ene kant, stom aan de andere kant. Met verzekering had je de dagwaarde gehad, stop daar een klein beetje bij en je hebt misschien wel een schadevrije auto die net iets meer heeft dan je had..
Dat is de reden waarom je niet met je dronken kop in een auto gaat zitten, jouw auto heeft nu flinke schade gehad en daarmee is de verkoopwaarde flink gezakt. Lekker is dat
Dat is de reden waarom je niet met je dronken kop in een auto gaat zitten, jouw auto heeft nu flinke schade gehad en daarmee is de verkoopwaarde flink gezakt. Lekker is dat

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fijne broer heb je! Gelukkig komt 'ie voorlopig de weg niet meer op. Ik hoefde je verhaal trouwens maar 1 keer te lezen om het te begrijpen.
@floor-is: ik kan slecht tegen mensen die anderen veroordelen omdat ze taaltechnisch minder goed zijn.

@floor-is: ik kan slecht tegen mensen die anderen veroordelen omdat ze taaltechnisch minder goed zijn.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Maarten046
- Leerling Mini lid
Bericht
haha taaltechnisch is et probleem niet maar ik ben 18 jaar en dat omt door dat smsen en msnen dt ik zo typ als je snapt wat ik bedoel
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel erg off topic, maar is het niet juist lastiger om zo te typen dan?
Al voortgang mbt de auto?
Al voortgang mbt de auto?
- Maarten046
- Leerling Mini lid
Bericht
ehmm jaa nou dleer je je aan en de mini ja ze hebben de motorkap open nu alles is behoorlijk scheef
Onze sponsors