Mario's One, stap voor stap

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
supermario17
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

Mario's One, stap voor stap

02 apr 2011, 15:58

Heb altijd al gezegd dat mijn eerste auto een Mini zou worden dus dat werd het ook, ongeveer een jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met een "echte" (sorry 8) ) Mini:
Afbeelding
Afbeelding
Na anderhalf jaar hard werk wilde ik echter wat meer auto rijden, waarbij ik vooral wat meer comfort wilde zodat ik ook een keer iets langere tripjes kon maken. Na een zoektocht van ongeveer een maandje rij ik sinds een week of twee nu een Mini One uit 2002 die (naar mijn begrip in ieder geval) rijk is uitgerust en in verhouding tot veel vergelijkbare auto's uit hetzelfde jaar weinig km op de klok heeft :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Origineel is het een duitse uitvoering die naar Nederland gehaald is, optielijst:
Multifunct. stuur, 2 spaaks leer;
Alarmsys klasse 3;
Cruise control;
Elektrisch verwarmde buitenspiegels (kan hier overigens geen schakelaar voor vinden :oops: );
Chromeline interieur;
16" LM wielen, 5-star (winterbanden);
17" LM wielen, zie foto (zomerbanden);
Elektrisch glazen schuif/kanteldak;
Elektrisch verwarmbare voorstoelen;
Park distance control;
Mistlampen voor;
Automatische AC;
Radio boost;
km teller staat nu op ongeveer 105000;

Ik ben nog hard aan het zoeken naar een manier om mijn iPhone met Spotify op een leuke manier aan te sluiten op de boost radio zonder dat mijn dashboard uitstraling er onder te lijden heeft. Misschien dat ik nog een keer op zoek ga naar een HK audio set, maar verder moet ik hier een aantal jaren mee vooruit kunnen. Heb al flink wat lopen zoeken hier op het forum maar ben eigenlijk nog niet echt iets tegen gekomen wat me echt aan staat (sta open voor tips!).

Qua uiterlijke mods ben ik eigenlijk niets van plan, mijn mening is dat originele onderdelen over het algemeen het mooist staan :) (ook de reden dat ik een setje 17" cooper velgen op de kop heb getikt voor de zomerbanden).
Kees en Annet
Racende reporter

02 apr 2011, 16:16

Mooie Mini heb je daar.
Die "echte"ook trouwens.

Misschien tot meets.

Annet
Afbeelding
Misterman
Be Mini
Be Mini

02 apr 2011, 17:47

Hoi,

HK-Sounset is mooi weg te werken. Ik heb hem ook, zie mijn gallery. Je kan je phone dan gewoon in de dashboard kastje leggen. Omdat ik ook veel bel, heb ik hem in een standaard gezet. Misschien heb je ook wel een mooi HK systeem waar je een mic op kunt aansluiten.

Je spiegels verwarmen in automatisch wanneer de temperatuur onder de 3 graden komt.

Gr
Chris
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2011, 19:32

Gefeliciteerd en welkom!

Ik heb hier een hoop nieuwkomers gezien die zeiden dat ze de MINI verder standaard zouden laten.... :lol:

Have fun en wellicht tot meets!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Rode_Kogel
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

02 apr 2011, 19:46

Ik heb zo'n kabeltje achterin mijn radio geklikt en een brodithouder voor m'n iPhone. Kabeltje staat ook wel bekend als Aux kabeltje. Ben er alleen nog niet achter hoe ik het basisvolume zo kan instellen dat het verschil tussen tuner en aux niet te groot is. Als filemelding komt blaas ik mijn auto uit.
Mooi rood is niet lelijk
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2011, 22:38

Mooie Mini , hele mooie kleur :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2011, 13:43

Blue Chaser schreef:Mooie Mini , hele mooie kleur :wink:
Double that!! 8) :wink:
supermario17
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

03 apr 2011, 16:06

Het hele probleem waar ik met m'n iPhone tegen aan loop is dat ik niet gebruik wil maken van de iPod, maar van Spotify. Er is blijkbaar nog geen apparatuur (een beetje betaalbaar) dat hiermee samen wil werken, dus ben ik al verplicht een of andere houder te pakken. Heb net even achter in m'n radio gekeken en ik weet nu in ieder geval zeker dat ik 'n line-in / aux aan kan sluiten :D

Terug naar “Show your ride”