Na anderhalf jaar hard werk wilde ik echter wat meer auto rijden, waarbij ik vooral wat meer comfort wilde zodat ik ook een keer iets langere tripjes kon maken. Na een zoektocht van ongeveer een maandje rij ik sinds een week of twee nu een Mini One uit 2002 die (naar mijn begrip in ieder geval) rijk is uitgerust en in verhouding tot veel vergelijkbare auto's uit hetzelfde jaar weinig km op de klok heeft

Origineel is het een duitse uitvoering die naar Nederland gehaald is, optielijst:
Multifunct. stuur, 2 spaaks leer;
Alarmsys klasse 3;
Cruise control;
Elektrisch verwarmde buitenspiegels (kan hier overigens geen schakelaar voor vinden

Chromeline interieur;
16" LM wielen, 5-star (winterbanden);
17" LM wielen, zie foto (zomerbanden);
Elektrisch glazen schuif/kanteldak;
Elektrisch verwarmbare voorstoelen;
Park distance control;
Mistlampen voor;
Automatische AC;
Radio boost;
km teller staat nu op ongeveer 105000;
Ik ben nog hard aan het zoeken naar een manier om mijn iPhone met Spotify op een leuke manier aan te sluiten op de boost radio zonder dat mijn dashboard uitstraling er onder te lijden heeft. Misschien dat ik nog een keer op zoek ga naar een HK audio set, maar verder moet ik hier een aantal jaren mee vooruit kunnen. Heb al flink wat lopen zoeken hier op het forum maar ben eigenlijk nog niet echt iets tegen gekomen wat me echt aan staat (sta open voor tips!).
Qua uiterlijke mods ben ik eigenlijk niets van plan, mijn mening is dat originele onderdelen over het algemeen het mooist staan