Rudi's Pepper White R55 Clubman Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Rudi's Pepper White R55 Clubman Cooper S

10 mei 2011, 08:53

Hallo mede forumleden,

Tijdje terug al voorgesteld maar tot nu toe nog geen foto's hier geplaatst. Dit is inmiddels geregeld.

Tadaaa, zie mijn trots op de onderstaande foto's!

Qua mods begin ik aardig 'klaar' te raken:
- Chromline interieur en exterieur OEM retrofit
- Parrot MKi 9000 met Iphone dock
- Viper+ striping (nog niet helemaal af)
- LED daylight runninglights
- OEM Cosmopolitan vloermatten
- Audio upgrade naar Kenwood inclusief 600W versterker (échte Bassen!)
- Bagagenet
- Dakdragers
- Achterlichten met witte knipperlichten

In de categorie onderhoud
- Nieuwe wissers voor, Bosch Aeroblade
- Achter OEM
- Olie en filter vervangen
- Achter nieuwe remblokken

Nog te doen:
- De All Season banden staan inmiddels op de nominatie om te worden vervangen inclusief de velgen
- Nieuwe velgen dus, wil graag R113's, gewoon weer 17"
- Oplossing voor de kinderstoeltjes, werkt niet echt met driezits achterbank
- Parkdistance control
- Dorpels uit het Aerodynamica pakket
- Luchtfilter
- Verlichte dorpellijsten (maar die vind ik nog wat prijzig)
Laatst gewijzigd door Rocketruud op 27 mei 2011, 13:37, 4 keer totaal gewijzigd.
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 mei 2011, 08:58

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 mei 2011, 09:01

cool! velgen staan hem goed!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2011, 09:06

R113 = 18". :wink: Ik denk dat je r112 bedoelt, die zijn wel 17". Zijn je huidige GP velgen OEM? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Ik heb namelijk een setje R112.

Verder: dikke bak 8)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 mei 2011, 09:14

@Mushrop & crossbytje, thanks! :D

@Mushrop
De GP's zijn replica's en dit setje wil ik bewaren als winterset. Die all seasons die er op zitten doen het best goed in de sneeuw maar het rubber en het profiel maken dat ze naar mijn mening nu wel aardig slijten. Kan ook ad rechtervoet liggen :lol:

Ik heb voor de R113 een replicasetje op het oog en die zijn er wel in 17". Ik vind dat persoonlijk groot genoeg, de banden blijven betaalbaar en bij slijtage heb ik niet direct het gevoel grip te verliezen bij regen door de smallere breedte. Had onder mn Audi A4 19", supervet maar duur in het rijden (€1000 voor een goed setje banden betaal je zo) en door de grote breedte in slecht weer niet relaxed. Bewuste keuze voor 17"dus.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2011, 10:08

Ah, ok. Duidelijk.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2011, 10:26

Mooie mini 8)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2011, 11:50

Mooie Clubman, staat er prima bij! lijstje is ook fijn! verlichte instaplijsten zijn inderdaad prijzig, maar zal wel, zeker bij een clubman, erg fraai staan 8)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2011, 12:11

Mooie Clubman! 8) Heb je ook foto's van binnenin? En hoe de Kenwood audio upgrade weggewerkt is?
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2011, 19:38

Mooie Clubman! 8)

Heb je ook interieurfoto's??

PS; je kunt volgens mij vrij eenvoudig die oranje glaasjes uit je koplampen verwijderen, ook een leuke mod ;)
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

27 mei 2011, 13:34

Thnx!

Ik zal binnenkort wat interieur pics posten, mn van de audio upgrade want daar is wel meer vraag naar. Buiten de versterker zie je er niet veel van. Maar je hoort het des te beter 8) .

Wat de oranje glaasjes betreft ik weet dat het simpel is en ze storen me ook wel een beetje, maar ik vind het jamme om de lampen "kapot" te maken dus vooralsnog blijven de oranje lampjes voorin.

Inmiddels trouwens wel de R113's gemonteerd met de allernieuwste Dunlops SP Sport 01, Runflats, super stil en top grip. Bij Halsband & Schwers gekocht in Vreden, top adresje in Duitsland (15 km van Groenlo), zeer voorzichtige en nauwkeurige montage en erg voordelig. Scheelt even € 55 per band met een lokale bandenhandel!!

Terug naar “Show your ride”