Leuk dat je erbij was afgelopen donderdag in Den Haag .
Je ride is top! En als ik zo vrij mag zijn en (on)gevraagd advies mag geven op de looks van je Mini:
Ikzelf heb goede ervaringen met de Aero grill. You know, de honingraad looks..Dat geeft mooi contrast: een zwarte grill op een zilveren Mini . Verkrijgbaar bij de BMW/ Minidealer (Severs). Kost niet veel meer dan op internet. Waarschijnlijk moet je wel een stukje (laten) dremelen, want standaard past ie niet in een R50. Peter (GreyCooperS) kan je alles vertellen over dremelen
De Aero-grill past ook mooi bij je zwarte dak, je zwarte spiegelkappen, enz.. Je Mini trekt dan vanzelf in balans. Zoals Peter ook al adviseerde: doorgaan met het toevoegen van de zwarte elementen is wauwfactor+
Oh jah, en natuurlijk mag een clubsticker of een club-kentenhouder natuurlijk niet ontbreken
Wat erg mooi zou staan zijn S bumpers. Dat maakt de auto een stuk strakker doordat je dan ook meteen van het chrome in de bumpers af bent. De onderstrip van de achterbumper kan je als het goed is gewoon overzetten dus je hoeft verder geen aanpassing te doen aan je uitlaat ofzo.
Bumpersetje moet toch wel te vinden zijn in het Pure Silver?
Ik ga wel eens kijken wat ik allemaal
met de ideeen ga doen!
Andere bumpers komen er niet op....
Tis en blijft een coopertje.... die looks wil k ook
graag behouden... Miss wel een goed idee om die chrome bumper strippen in het ps te spuiten..... Staat mooier dan zwart gok ik!
Maar ieder geval bedankt voor de tips!
Woensdag op vakantie.... Dus dan heb ik alle tijd om er
eens goed over te denken