Heb gewoon wat houten klossen onder de draagarmen/schokbrekers gelegd zodat hij ongeveer op dezelfde hoogte als die nu staat stond. Anders is het niet te bepalen of de ET-waarde goed is aangezien ik achter een camber van 2,9 graden heb komt hij nog best ver naar binnen in de wielkast aan de achterzijde. Maar zo heb ik het goed kunnen bepalen, dus alle aanvragen voor het aanpassen van de velgen zijn de duer uit, dus binnenkort starten we met het opknappen van de wielenSven schreef:![]()
![]()
![]()
Hoe bleef de MINI eigenlijk zo staan? Zie geen krik oid
Het probleem is het grote naafgat, deze zit in de weg voor de bouten / imbusbouten die erin moeten dan ... deze zitten dan net in het naafgat. Maar voorlopig blijf ik nog even zoeken naar een goede oplossing om ze toch om te boren, want het hart leent zich er wel voor verder idd.GeoBem007 schreef:Hoezo, ze zijn niet om te boren?
Er zijn toch een paar sets die op MINI's zitten.. Met omboren, niet?
10mm om een 4x100-5x120 adapter te maken lijkt me smal?
Nog een keer vragen, laat ze kijken voor een Mini waarvan de VIN eindigt op TL17989wilco schreef:Heb bij de Ekris in veenendaal geinformeerd, maar volgens hen zijn die er niet voor een Cooper ( vond het ook maar vaag ) maar volgens hen waren ze er alleen voor de Cooper S en Works. Iig niet voor modellen van voor 2004.peter schreef: Ben je nou zelf die uitsparingen aan het maken in de wielkastranden?
Die lijsten kosten toch maar 10 of 15 euro ofzo.
Maar als iemand zegt dat ze er wel zijn hoo rik het graag, want dit is wel een klote klus eerlijk gezegd
De Engelsman die ik op de vorige pagina aanhaalde gebruikte volgens mij spacers voor de omboor-actie...wilco schreef:Het probleem is het grote naafgat, deze zit in de weg voor de bouten / imbusbouten die erin moeten dan ... deze zitten dan net in het naafgat. Maar voorlopig blijf ik nog even zoeken naar een goede oplossing om ze toch om te boren, want het hart leent zich er wel voor verder idd.GeoBem007 schreef:Hoezo, ze zijn niet om te boren?
Er zijn toch een paar sets die op MINI's zitten.. Met omboren, niet?
10mm om een 4x100-5x120 adapter te maken lijkt me smal?
Onze sponsors