@ Mushrop: bij Maaral in Hoorn, kwam mijn vorige ook vandaan en ik word daar altijd prettig geholpen, dus dan blijf je hangen:-)
De stoelen zijn zwart leer, met blauw/bruin stiksel, de striping vind ik juist apart, omdat de 2 verschillende kleuren in de buitenspiegels terugkomen, rechts een blauwe en links een grijze buitenspiegel, lekker apart!
Nog een paar uurtjes!!!
@ Mushrop: bij Maaral in Hoorn, kwam mijn vorige ook vandaan en ik word daar altijd prettig geholpen, dus dan blijf je hangen:-)
De stoelen zijn zwart leer, met blauw/bruin stiksel, de striping vind ik juist apart, omdat de 2 verschillende kleuren in de buitenspiegels terugkomen, rechts een blauwe en links een grijze buitenspiegel, lekker apart!
Nog een paar uurtjes!!!
GreyCooperS schreef:eraf schroeven en op je dash leggen
Dan verplaats je het probleem alleen naar boven Taxi is inderdaad denk ik de enige optie
Maar nu zonder gekheid, mooie MINI! Ik heb de kleur nog nooit in het echt gezien, maar lijkt me erg opvallend. Dat zal hij in het echt waarschilijk ook wel zijn, maar soms is de kleur op foto's echt totaal anders dan in de werkelijkheid. Hoe dan ook geniet van je MINI