Gisteren de Mini weer opgehaald bij Mclain. Hij heeft goed zijn best gedaan want de mini loopt weer perfect en koppelt nu lekker soepel. De koppelinsset was echt compleet aan gort. Het lager was een palletje vanaf gebroken, de drukgroep was ook niet veel meer van en de koppelingsplaat zelf was ook helemaal op. verder nog de krukaskering een kering van de bak vervangen.
Maargoed, dit is allemaal opgelost en de auto is nu technisch 100%.
Nu gaan we ook beginnen met de mods.
Morgen wordt er een aero spoiler, S-tankdop en zonneschermpjes besteld bij de dealer.
Verder wil ik ook nog velgen aanschaffen. We hebben in ieder geval ervoor gekozen dat het qua look een originele velg moet worden in 17".
Alleen zit ik echt in dilemma welke...
s-works? altijd mooi maar bijna cliche. in wit dan weer wat aparter.
flame spokes? mwah, niet echt spannend, wel mooi.
cross spokes? ook mooi, maar pa rijdt ook al met deze velgen.
Kortom ben ik er qua velgen nog niet uit. jullie nog suggesties?
Joeri
Audissimo Chili Red Cooper - Updates, foto's volgen...
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
R111 vind ik op een Cooper echt supervet, maar dat moet het dak en de spiegels ook zwart eigenlijk 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Zo weer eens ff updaten hier.
Het velgen dilemma is inmiddels opgelost en heb nieuwe 17" conical spokes met nieuwe conti banden bij de dealer weten te bemachtigen voor een zeer mooie prijs. Om een idee te geven; een replica set met b-merk banden bij de bandenboer waren net zo duur.
Ook de spoiler is gespoten en gemonteerd.
Verder gisteren bij chosenfew106 de spoorverbreders opgehaalt en deze er vanochtend onder geklust. de wielen staan nu mooi breed op een et33. Band staat mooi recht met de wielkast.
Zojuist ook nog een setje cooper s skirts gescored die ik morgen ga ophalen. en dan is het voor dit jaar denk ik wel mooi geweest...
Foto's neem ik als de skirts eronder komen. het is nu alweer te donker
Joeri
Het velgen dilemma is inmiddels opgelost en heb nieuwe 17" conical spokes met nieuwe conti banden bij de dealer weten te bemachtigen voor een zeer mooie prijs. Om een idee te geven; een replica set met b-merk banden bij de bandenboer waren net zo duur.
Ook de spoiler is gespoten en gemonteerd.
Verder gisteren bij chosenfew106 de spoorverbreders opgehaalt en deze er vanochtend onder geklust. de wielen staan nu mooi breed op een et33. Band staat mooi recht met de wielkast.
Zojuist ook nog een setje cooper s skirts gescored die ik morgen ga ophalen. en dan is het voor dit jaar denk ik wel mooi geweest...
Foto's neem ik als de skirts eronder komen. het is nu alweer te donker

Joeri
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
ja ik was met de mini minder gaan rijden maar de C1 van de vrouw werd nu weer flink misbruikt. dus het is links om of rechts om het geld met bakken eruit gooien. Dus nu maar besloten om toch weer te gaan dieselen. Hopenlijk wel nog een keer een S terug nemen voor de hobby 
Ik blijf erbij, het rijplezier in een mini is moeilijk te evenaren...

Ik blijf erbij, het rijplezier in een mini is moeilijk te evenaren...
Onze sponsors