Mini Clubman Cooper D

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2012, 08:13

Floor-is schreef:Ik ben voor de schroefset gegaan omdat je daarmee veel meer comfort behouden kunt. Veren korten de veerweg in, waarbij deze bovendien stugger moeten zijn. Resultaat: kortere, stuggere remweg en daarmee dus minder comfort.
Voordeel van veertjes is de prijs natuurlijk :)
Een schroefset geeft idd meer comfort en komt bij dat bijna elke Mini met verlagingsveren achter lager staat/oogt dan voor hij staat dus als het ware achterover dit kun je met een schroefset zelf instellen , dus als je het geld er aan uit kunt geven zeker die nemen ipv veren :wink:
Bas van Melis
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

13 apr 2012, 22:18

Moet er met een schroefset ook gespacerd worden. Dit is namelijk niet echt een optie omdat de wielen al erg ver naar buiten komen. Vandaag gemonteerd: (sorry voor de crappy iphone foto)

Afbeelding

De Yokohama's rijden heerlijk, echter maken ze wel flink wat geluid. Maja wie mooi wil zijn....
Eerstvolgende mod word due denk ik een schroefset! Heb Intrax gevraagd wat ze voor me kunnen betekenen aangezien we daar altijd de schroefsets laten maken voor de circuit auto's die we in onderhoud hebben. Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag!
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2012, 22:54

Bij de meeste combi's schroefset/velgen heb je aan 5 mm genoeg , dat zie je nauwelijks ..
Je hebt dan niet eens verlengde bouten nodig ..
5 mm lijkt me niet zo'n stuikelblok toch :wink:
En als jij zegt dat je velgen ver naar buiten vallen is misschien niet eens nodig ..
Ik zeg doen !!!!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2012, 15:10

Cobra heeft ook mooie schroefsets voor democratische prijzen, hebben meerdere leden hier op het forum. Mooie clubman, ben erg benieuwd naar betere pics met die velgen eronder. Jammer dat ze er niet zijn in 8x17 :mad:. Wat de offset betreft, met verlaging krijg je automatisch meer camber, waardoor de wielen vanzelf wel meer binnen de kassen zullen vallen. Dan kan je nog wel es kijken of het nodig is of niet, zoiezo zullen ze niet erg veel nodig hebben, maar 5mm kan wel veel verschil uitmaken qua looks :wink:
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2012, 19:45

verdomd mooie velgen! mooie dooper ook!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 apr 2012, 21:55

ten eerste welkom op het gezellige forum.

Kijk dat gaat goed hier zo!! mooie wielen. staan goed!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Show your ride”