Wij maken al langer deel uit van de Mini Community, maar hadden nog nooit foto's geplaatst van onze Countryman. Deze is v.d. maand net een jaar geworden.
Ik heb de auto wel voorzien van een externe "power-box" , maar of dat zoveel "power" opleverd daar heb ik mijn twijfels bij.
Ben wel bij Beek ten rade gegaan m.b.t. "echte" chiptuning, maar het blok is blijkbaar nogal fragiel en men raade mij aan binnen de fabrieks garantietermijn niets aan de interne aansturing te doen. De "powerbox" is met twee stekkers te verwijderen, en door een dealer niet te traceren. Wel gunstig mocht het toch mis gaan.
Volgend jaar stappen we toch over naar een JCW, dus we moeten ons nog maar even behelpen.
Hij is nog wel voorzien van een JCW achterdemper, maakt'ie iets meer geluid, niet meer lawaai.
Wow mooie Countryman. Die contrasterende strepen en wielen geven hem wel een racy look. Staat er daarom Pro-drive in de titel of is het echt een speciale uitvoering? Hoe dan ook een erg mooie auto
Ziet er goed uit! Mooie kleur!! JCW is natuurlijk helemaal mooi, en de JCW is zelfs leverbaar in Chili Red!! Wij hebben er 1 besteld je bent van harte welkom wanneer wij hem hier hebben staan...