MINI R56 Cooper BRG (Nieuwe velg!)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

25 sep 2012, 14:28

Bedankt voor je reactie! Goed om te weten hoe het er daar aan toegaat. Ik ben al eens bij deze dealer geweest tijdens de oriëntatieperiode voorafgaand aan de aankoop van de MINI en toen vond ik het er netjes uitzien. Service is echter moeilijk te zien, dus vandaar de vraag naar ervaringen :D
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

28 sep 2012, 13:03

Vandaag de MINI maar weer eens gewassen en gelijk ook een foto gemaakt van de clubsticker :D

Afbeelding
Afbeelding

Ik had hem liever wat hoger gehad over het remlicht, maar volgens mijn vader (en tevens eigenaar) was dit toch niet helemaal de bedoeling en moest hij wat lager op de plek waar hij nu zit komen. Maakt niet zo veel uit en ik ben al lang blij dat hij er uberhaupt op mag :D

Is er trouwens niemand hier die zijn of haar MINI naar Dusseldorp in Deventer brengt voor onderhoud? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe dit MINI service point bevalt.

P.s. Ja, ik vind die alarmsticker ook lelijk :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

28 sep 2012, 14:09

die alarmstickers zijn er ook een paar maatjes kleiner.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

28 sep 2012, 14:16

mushrop schreef:die alarmstickers zijn er ook een paar maatjes kleiner.
Ja klopt die zitten bij ons ook op de ramen aan de zijkant en volgens mij hebben we er ergens nog wel een paar liggen. Typisch iets voor 'moet ik nog een keer doen' :mrgreen:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

01 nov 2012, 10:50

Inmiddels heeft de MINI al bijna 8000 kilometer gelopen en hij bevalt nog steeds prima! Ik heb ook het gevoel dat hij nu wat meer los begint te komen, vooral het schakelen loopt net even wat soepeler dan eerst. Mod's zullen er voorlopig nog niet komen denk ik, want we vinden hem erg mooi zoals ie er nu uitziet.

Deze foto's heb ik vandaag even van de MINI gemaakt. Het is nog niet echt winter en de MINI staat meestal onder de carport, maar toch leuk om een slaapmasker voor je auto te hebben 8)


Afbeelding

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

01 nov 2012, 11:10

haha hij is wel geinig ! jammer dat je voor de check moet betalen .....
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

01 nov 2012, 11:11

Haha, cool ding! 8)
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

01 nov 2012, 11:20

speedy schreef:haha hij is wel geinig ! jammer dat je voor de check moet betalen .....
De MINI heeft geen check gehad. M'n vader heeft hem van een vertegenwoordiger van BMW gekregen. Om nou een wintercheck te laten doen voor dat scherm, gaat inderdaad wat ver..
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

01 nov 2012, 11:21

kijk dat is beter !
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

01 nov 2012, 21:16

Lachen dat ding.

Ook zonder te modden kan je elke dag van je Mini genieten :wink:
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

07 nov 2012, 22:22

Cool ding! Is die ook los te koop? 8)
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

07 nov 2012, 22:27

Sven schreef:Cool ding! Is die ook los te koop? 8)
Geen idee, heb net even bij die accessoires gekeken op de site, maar kan het daar niet zo snel vinden. Maar misschien valt er wel wat te regelen als je naar de dealer gaat?
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

06 dec 2012, 08:43

Inmiddels al weer een maandje verder sinds de laatste post hier, dus het wordt tijd voor een update. De MINI rijdt nog steeds goed en ziet er ok nog steeds hetzelfde uit, maar de lifestyle artikelen beginnen zich wel te vermenigvuldigen thuis :D

Afgelopen weekend hebben we thuis sinterklaas gevierd en ik denk dat ik heel lief ben geweest afgelopen jaar, want ik heb een MINI mok gekregen! :P

Afbeelding


Haha, ik blijf het grappig vinden hoe een auto merk het voor elkaar krijgt om zoveel andere producten te hebben dan hun core business. Andere merken hebben ook wel wat van deze spullen, maar volgens mij worden er daar toch een stuk minder van verkocht. Lang leve MINI dan maar!

Gr Ward

(zie trouwens dat allebei de foto's niet heel mooi zijn, maar ja :wink: )
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

14 dec 2012, 14:58

kimi100 schreef:Haha, ik blijf het grappig vinden hoe een auto merk het voor elkaar krijgt om zoveel andere producten te hebben dan hun core business. Andere merken hebben ook wel wat van deze spullen, maar volgens mij worden er daar toch een stuk minder van verkocht. Lang leve MINI dan maar!
Idd helemaal mee eens. Heb ook mn halve inboedel van van mini goedmakertjes van de garage haha
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
YorkPower
Be Mini
Be Mini
Locatie: Meise
Berichten: 545
Lid geworden op: 05 okt 2010, 13:45

15 dec 2012, 22:06

Super mooie kleur! Mijn favoriet! :)
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”