Boy's R53 WINTERSET & nieuwe R56 pg 10!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik heb wel zo'n JCW dash en verwarmde voorruit en qua zicht nergens een probleem en vind het erg handig en dat dash vind ik erg mooi maar dat is smaak denk ik en de een vind het mooi en de ander niet

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeetje chique wagen hoor! stoeltjes zijn erg mooi, maar als je er niet lekker inpast heeft het weinig zin! ik heb zelf voorruit verwarming vind het niet lekker als hij aanstaat en ik moet er doorheen kijken dan gaat alles golven lijkt wel
maar voorderest weinig last van, en lekker handig als de airco nog effe aan moet wakkeren!

Onze sponsors