Sander's R56 Cooper Nightfire

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sander1991
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Sander's R56 Cooper Nightfire

25 jan 2013, 21:04

Na m'n Who are U? moet ik toch eventjes een show your ride maken.

Het gaat om mijn Cooper R56 uit september 2007.
Kleur is Nightfire, wit dak/spiegels/bonnet stripes
Ik heb hem sinds september 2012 en al bijna 10.000km mee gereden.
Hij word vooral gebruikt voor woon-werkverkeer met ongeveer 2.000km per maand.

Eerste mod die ik pasgeleden heb laten doen is chiptuning, maakt geen wereld van verschil, maar in de lage toeren en op hoge snelheid (150+) pakt ie veel beter op.

Heb zwarte beltline en de Cravenspeed Shift Well Cover besteld, duurt geloof ik nog wel ff voor dat hier is vanuit de US :(
Als ze erop zitten show ik dat uiteraard.

Bandjes zijn inmiddels verwisseld voor wintersloffen op de standaard 16 inchers.
Ben van plan van de zomer 17 inch zwarte aan te schaffen met nieuwe zomerbanden.
Of misschien deze velgen laten coaten, maar volgens mij zijn nieuwe en coaten even duur :oops:

Ook ben ik nog op zoek naar een zwarte JCW grill, moet ik nog bestellen.
"Edit: besteld ;)"

Eerst wat foto's van de advertentie zoals hij te koop stond (velgen heb ik niet genomen, garagehouder wilde er € 1.500,- voor :s )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals ik hem had na hem te hebben opgehaald:

Afbeelding

En last but not least, de limousine die ik na 2 maanden in bezit alweer heb ingeruild door motorproblemen, in het begin een traantje gelaten, maar ben toch een blije Mini-rijder:

Afbeelding

Groetjes
Laatst gewijzigd door Sander1991 op 25 jan 2013, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jan 2013, 21:08

Mooie mini hoor welkom
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
bruno73
Enthousiast
Enthousiast

25 jan 2013, 22:01

leuke mini,en met wat zwarte accenten ipv chroom is het zeker top. Veel :rijden plezier en toch vele keer beter dan een MB :D
Sander1991
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

26 jan 2013, 22:15

Eerste toevoeging bij de mini brand store door een toevallig bezoek aan Amsterdam:

Afbeelding

Zwarte grill en witte knippers besteld

Terug naar “Show your ride”