Mooie Cooper Heeeel veel rijplezier en veel veilige kilometers
Groetje perry
Slomy's Cooper S
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Woohoo! Nog een Amerikaanse Mini, dan hebben we er nu twee in de club 
Wij hebben een facelift R53 (paar jaar nieuwer dus), ook in donkergrijs.
Mijn tips:
PlayMini er onder
Cravenspeed of Alta CAI
Verlagen (KW V1), minimaal 4cm
Coenmod
Joeymod
Korte antenne (S2000, Peugeot of Mini)
10mm spacers voor
5mm spacers achter
Wielbogen en skirts zo laten (hooguit die lampjes aansluiten!)
Veerpootbrug voor
Stabi achter
JCW Big Brake Kit (gewoon van de R53)
Pietsje camber erbij (voor én achter 1% meer)
Aero gril
Facelift koplampen
Facelift achterlichten
Beltline
Spruitstuk (Janspeed natuurlijk, met cat)
Beek of 1320 tune
Nog meer GO: 17% pulley, 380cc injectoren, GP compressor, GRS intercooler, oliekoeler, nokkenas vervangen
Ramen achter tinten
Ruitenwisser achter verwijderen
Runflat banden vervangen door fatsoenlijk rubber
Shortshifter
JCW stuur
Kuipstoeltjes
Hout van het panoramisch dak in de beits zetten
Mwoah, je hebt nog wel wat te klussen
Interieurpanelen scoor je bij VDG: minisloperij.nl

Wij hebben een facelift R53 (paar jaar nieuwer dus), ook in donkergrijs.
Mijn tips:
PlayMini er onder
Cravenspeed of Alta CAI
Verlagen (KW V1), minimaal 4cm
Coenmod
Joeymod
Korte antenne (S2000, Peugeot of Mini)
10mm spacers voor
5mm spacers achter
Wielbogen en skirts zo laten (hooguit die lampjes aansluiten!)
Veerpootbrug voor
Stabi achter
JCW Big Brake Kit (gewoon van de R53)
Pietsje camber erbij (voor én achter 1% meer)
Aero gril
Facelift koplampen
Facelift achterlichten
Beltline
Spruitstuk (Janspeed natuurlijk, met cat)
Beek of 1320 tune
Nog meer GO: 17% pulley, 380cc injectoren, GP compressor, GRS intercooler, oliekoeler, nokkenas vervangen
Ramen achter tinten
Ruitenwisser achter verwijderen
Runflat banden vervangen door fatsoenlijk rubber
Shortshifter
JCW stuur
Kuipstoeltjes
Hout van het panoramisch dak in de beits zetten
Mwoah, je hebt nog wel wat te klussen

Interieurpanelen scoor je bij VDG: minisloperij.nl
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi lijstje heeft Flooris in elkaar gezet;
De mods waar ik het meeste rijplezier uit haalde van de hele lijst waren in volgorde:
1. GO (CAI, pulley, nokkenas, IC, injectoren, software)
2. Goeie kuipen!
3. Dikke achterstabi
4. Uitlaat + spruit
5. Verlaging
De mods waar ik het meeste rijplezier uit haalde van de hele lijst waren in volgorde:
1. GO (CAI, pulley, nokkenas, IC, injectoren, software)
2. Goeie kuipen!
3. Dikke achterstabi
4. Uitlaat + spruit
5. Verlaging
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
welkom hier, mooie MINI!
Mijn R53 was ook een Amerikaan:

Mijn R53 was ook een Amerikaan:

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ScoobyPaul
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
He!
Welkom hier! Leuk nog een andere R53 in Sittard!
(park?!)
Lijkt wel of je om de hoek woont!?
Greetz Paul
Welkom hier! Leuk nog een andere R53 in Sittard!

Lijkt wel of je om de hoek woont!?

Greetz Paul
Laatst gewijzigd door ScoobyPaul op 18 jan 2012, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Slomy
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor alle leuke berichten
.
Laat ik het dan maar iets anders zeggen: in het begin zal er nog niet veel aan gebeuren, maar dat zal (als ik zo naar de genoemde suggesties kijk) waarschijnlijk snel veranderen
.
@scoobypaul: inderdaad in de omgeving van het park, dus dat is inderdaad erg dichtbij dan. Misschien leuk om eens een keer een meet hier in de buurt te houden.

Laat ik het dan maar iets anders zeggen: in het begin zal er nog niet veel aan gebeuren, maar dat zal (als ik zo naar de genoemde suggesties kijk) waarschijnlijk snel veranderen

@scoobypaul: inderdaad in de omgeving van het park, dus dat is inderdaad erg dichtbij dan. Misschien leuk om eens een keer een meet hier in de buurt te houden.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Prik dan even een datum als ik Paul's garage kom bekijken, zijn we al met zn 3-enSlomy schreef: @scoobypaul: inderdaad in de omgeving van het park, dus dat is inderdaad erg dichtbij dan. Misschien leuk om eens een keer een meet hier in de buurt te houden.

- ScoobyPaul
- Enthousiast
- Contacteer:
- Slomy
- One wheel wonder
Bericht
Kleine update, afgelopen jaar eigenlijk in verhouding erg weinig aan mijn Mini veranderd. Wat is wel gebeurd:
- pedalen veranderd naar de alu variant
- Aux-in ligt nog klaar, deze moet ik alleen nog inbouwen.
- De allerbelangrijkste (vandaag eindelijk uitgevoerd):

Van 2-spaaks naar 3-spaaks sportstuur. Ik heb een normale handgeschakelde 6-bak, maar de steptronic flippers heb ik toch laten zitten. De multifunctionele toetsen doen het wel gewoon.
- pedalen veranderd naar de alu variant
- Aux-in ligt nog klaar, deze moet ik alleen nog inbouwen.
- De allerbelangrijkste (vandaag eindelijk uitgevoerd):

Van 2-spaaks naar 3-spaaks sportstuur. Ik heb een normale handgeschakelde 6-bak, maar de steptronic flippers heb ik toch laten zitten. De multifunctionele toetsen doen het wel gewoon.
- Slomy
- One wheel wonder
Bericht
. Was voor mij wel de belangrijkste upgrade die ik wou doen, aangezien het voor mij het gehele interieur een upgrade geeft.
Wat ik nog wel heel graag zou willen toevoegen zijn de Aero skirts, maar na al maanden marktplaats / ebay in de gate te hebben gehouden lijkt dat toch erg moeilijk te gaan worden.
Dat gaat misschien inderdaad nog ooit gebeuren, voorlopig vind ik het stuur wel even goed zojerroo schreef:mooie mod zo'n stuur, en nu dat je alle componenten hebt, door naar de alcantara versie, daar wordt je echt blij van

Wat ik nog wel heel graag zou willen toevoegen zijn de Aero skirts, maar na al maanden marktplaats / ebay in de gate te hebben gehouden lijkt dat toch erg moeilijk te gaan worden.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jerroo
- Be Mini
Bericht
er is altijd nog de" Dealer" , gaat alleen wel ff pijn doen in de Billfold............
Slomy schreef:Dat gaat misschien inderdaad nog ooit gebeuren, voorlopig vind ik het stuur wel even goed zojerroo schreef:mooie mod zo'n stuur, en nu dat je alle componenten hebt, door naar de alcantara versie, daar wordt je echt blij van. Was voor mij wel de belangrijkste upgrade die ik wou doen, aangezien het voor mij het gehele interieur een upgrade geeft.
er is altijd nog de" Dealer" , gaat alleen wel ff pijn doen in de Billfold............

Onze sponsors