Trouwens sinds vorige week facelift achterlampen gekocht:p (witte knipperlicht)
En Xenon 6000K

Zo een schroefset lijkt me wel interresant, rijdt de auto echt beter?BMX schreef:Mooi begin!
Maar ik denk als je dan toch 6000K xenons hebt dat je dan ook ff 6000K LEDjes in je stadslicht moet steken
Of je neemt angeleye stadslicht.. kan ook
Een schroefsetje is ook niet verkeerd, staat dikker en rijd beter!
Je bent al mooi aan het de-chromen.. tankdop en handgrepen spuiten of wrappen..
Joeymod op de koplampen = binnenkant lampen zelfde kleur als carosserie. Dan ook gelijk de koplampringen DS!
colablikjesuitlaat er af.. iets anders dr voor terug; playmini? Milltek? JCW?
En een CAI (Cold Air Intake) Dan klinkt én je uitlaat dikker én je gaat wat beleven als je op het gas gaat!
Stabieler zeker. Maar afhankelijk van je keuze in schroefset zelfs comfortabeler!Vidiii schreef: Zo een schroefset lijkt me wel interresant, rijdt de auto echt beter?
Stabieler zeker..
Je kan ook wrappen, of eerst plastidippen voor een idee. Wrappen is nog ongedaan te maken..Tankdop zwart spuiten is een optie![]()
Of het kan weet ik niet..Kan ik een jcw sierstukken op een normale cooper s uitlaat monteren? zeker een stukje van de uitlaat af..
beetje stomme vraagXD maar zorgen die sierstukken voor meer geluid? XD
Vaak wordt het een sportfilter of powerfilter genoemd. Het verschil met een CAI is echter dat het luchtfilter afgeschermd wordt van de warme lucht onder de kap. Dus er zoveelmogelijk koude lucht wordt aangezogen. (koud is beter!)Cold air intake nooit van gehoord
Onze sponsors